3 Aralık 2016 Cumartesi

Unutulmaz Sahne

Size bir film önermiştim; Awakenings.
İzlediniz mi?
Bence izlemelisiniz?
İzlemeyi düşünenler buradan sonrasını okumasın, izledikten sonra gelip okusunlar ama.
Yani mümkünse.
Rica ediyorum 😀
Benim en sevdiğim, filmde en etkilendiğim sahneyi paylaşacağım da. Acaba sizin de dikkatinizi çekti mi diye izleyenlere sormak istiyorum.


Filmin bir yerinde hasta Leonard Lowe'un annesi şöyle bir şey söylemişti:

"Çocuğum olduğu zaman böyle güzel sağlıklı bir bebeği hak etmek için ne yaptım, diye hiç düşünmedim. Acaba ne iyilik yaptım da böyle bir evladım oldu demedim ama hastalandığından beri her gün, bunu hak etmek için ne yaptım, ne hata işledim, diye düşündüm."

4 yorum :

  1. Annenin sözü ne kadar manidar. Kendisiyle yüzleşmiş . İnsanlar hep böyleyiz, iyi şeyleri zaten hakettiğimizi düşünürüz. Kötü şeylerde sanki hep başkalarının başına gelir.

    YanıtlaSil
  2. izlemedim ama sözler etkileyici kadriye'nin dediği gibi kötü olayları kabullenmek zor ama en azından bunu haketmek için birşey yapmış olmayı sorgulamak da iyi birşey .. keşke her sorguladığımızda hatalarımızı bulabilsek ve hemen düzeltebilsek..

    YanıtlaSil

söz sizin...