1 Aralık 2016 Perşembe

Awakenings

Haftalardır iletişim psikolojisi seminerlerine katılıyorum.
Psikolojiye dair ilgim arttı. Eski bir hayalim gün yüzüne çıktı. Gerçekleştirirsem söylerim. Söylersem gerçekleşmeyeceğini düşünüyorum çünkü.
Neyse işte.
O seminerlerde, hocamızın tavsiye ettiği filmlerden biri bu Awakenings.
İzlerken bazı anlar tanıdık geldi ama ne izleyip izlemediğimi ne de konusunu hatırlayabildim, beki de başka filmlerden ötürü tanıdık geldi. Ya da o kadar uzun süre önce izlemişim ki hatırlamıyorum. Ancak netice yeni bir film benim için.
Burada bahsetmeye değecek bir film.

Filmde bir kere Robert De Niro ve Robin Williams oynuyor. Baştan bir puan öne çıkıyor bu özellikle.
Fark ettiniz mi bilmem Robin Williams'ın gözlerinin içi parlıyor. Hala inanamıyorum böyle bakan bir adamın kendi canına kıydığına.
Robin Williams, bu filmde asosyal bir doktoru canlandırıyor. Robert De Niro ise bir hastayı. İyileşmesi imkansız bir hastayı. Doktorun inancı ve çabasıyla büyük değişikliklerin yaşandığına tanıklık ediyoruz.
Film harika. Şiddetle tavsiye ediyorum.
Üstelik yaşanmış bir hayat hikayesi.
Çok ilginç. Muazzam. Hayat dersi veren bir film.

6 yorum :

  1. internetten söyle bir bakındım gerçekten izlenilecek bir film gibi geldi fikrin için çok teşekkürler.

    en kısa zamanda izleyeceğim

    YanıtlaSil
  2. çok çok beğendiğim bir film, izledikten sonra baya etkilenmiştim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçek hayat hikayesinden esinlenilmesi de cabası..

      Sil
  3. ah bu filmmmm. öyle derin öyle etkileyici
    ve sonundaki tercihler...

    YanıtlaSil

söz sizin...