1 Ocak 2018 Pazartesi

11.22.63


Şimdi size bir günde bitirmeniz için bir dizi önereceğim 😀
Bu diziyi izlememe instagramda gördüğüm bir fotoğraf neden oldu.
Bir akşam film izlemek istiyordum kaydettiğim film görsellerine bakarken bu diziyi görüp imdb puanının da 8.2 olduğunu öğrenince, başka şeye ihtiyacım yok, dedim, başlıyorum.
İşte böylelikle film değil de mini dizi olduğunu, Stephen King'in bir romanından uyarlandığını da öğrenmiş oldum.


Dizide James Franco'nun canlandırdığı karakter Jfk suiastını önlemek için 1960 yılına açılan bir portaldan geçiyor. 1960 yılında ne kadar kalırsa kalsın geri döndüğünde sadece 2 dk geçmiş oluyor ve portal hep aynı zamana gidiyor.
Diyelim ki gitti yıllarca kaldı bir şeyleri değiştirdi geri döndü tekrar gittiğinde her şey başa sarıyor. Yani değiştirdikleri değişmesin istiyorsa işini bir kerede halletmesi gerek.
Karışık ya da saçma gelmedi umarım.

Bunları Jake'e söyleyen Chris Cooper'ın canlandırdığı karakter Al.
Jake de başta anlam veremiyor ama sonra.. neler yaptığını izleyin.


Şimdi bu adam bir şeyleri değiştirip bir de dönmüyor ya yıllarca kalıyor. Ya nasıl merak etmiyorsun, ben olsam gidiyim bakiyim güzel olmuş mu işler rayına oturmuş mu diye döner bir de her şeyi berbat ederdim.😂

Güzel ya çok güzel.
Stephen okumayalı uzun zaman olmuştu ama sen nasıl bir King'sin?! (esinlendiğim lafın orijinaline de uyuz olurum ama buraya iyi gitti😀)

Diziyi bir günde bitirmemek için kendimi zor tuttum. Neden tuttun derseniz, bilmiyorum zamanı bu kadar hoyratça kullanınca vicdanım sızladı artık hepsini izlemek yerine biraz ara verip başka şeylerle uğraştım.
Siz de bir günde bitirmeyin, iki gün iyidir 😉😉

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

söz sizin...