10 Nisan 2017 Pazartesi

Yıldız Tozu | Mustafa Kutlu

Haftaya kitap yorumuyla başlamayı özlemişim.
Ya arkadaşlar.. hayat zor.
Eskiden okuduğum kitapları haftada bir yazardım, yazdıklarım okuduklarıma yetişemezdi, şimdi ise hafta bir yorumunu girecek kitap yok ortada.
Okuyamıyorum a dostlar 😢

Gördüğünüz gibi bir çocuk kitabı, bugün bahsedeceğim.
Öğrencime almıştım acaba uygun mudur onun için diye önce ben okudum.
yoksa zaten çocuk kitaplarını çok sevdiğimden, rahat okunduğu için kafa dağıttığından falan değil kesinlikle.

Mustafa Kutlu'nun iki acıklı hikayesi yer alıyor bu kitapta. İlkokul seviyesindeki çocuklar için uygundur, diye düşünüyorum.
Benim şu an okuduğum Mustafa Kutlu kitabından çok çok daha güzeldi.
Şans işte.
Umarım çocuğum da beğenir. Fatiha suresini ezberledi diye hediye aldım. 😀

2 yorum :

  1. kitap hediye etmeyi de kitap hediye almayı da çok severim :) kitabı öğrencine hediye etme nedenini de çok sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. habire alıyorum zaten, artık sona yaklaşıyoruz bir de en fazla dua ezberleyene alacağım :)

      Sil

söz sizin...