3 Nisan 2017 Pazartesi

Caner İle Berke Evlendi!

Konuya girmeden önce çok merak ediyorum; başlığı okuduğu zaman kimden bahsettiğimi anlamayan oldu mu aranızda?

Olma ihtimaline karşı konuya girmeden evvel biraz Caner'den biraz Berke'den bahsedip fotoğraflarla süslemek istiyorum bu yazıyı.

Caner, bundan on yıl kadar önce bir evlilik programında meşhur olmuştu. Ben o zamanki programı, huyunu suyunu hatırlamıyorum. Sadece evlenmek istediği kızı ve onun onu istemediğini ve sinirlendiğinde kafasında bardak kırdığını hatırlıyorum.
Caner, 2016 sezonu başlayınca, Esra Erol'da boy göstermeye başladı. Aynı zamanlarda Tülin de Seda Sayan'ın seviyesi yerlerde evlilik programındaydı.
Heh, dedim açıkçası, bunları bir araya getirecekler, yeni oyuncuları bunlar.

Bizim evde çay saatimizde Esra Erol açık olur. Seda Sayan'da Tülin ne yaptı bilmiyorum ama Caner'e kısmetler geliyor, Caner'e locadan talipler bitmiyor, Caner kimin yanına oturuyorsa yanındaki Caner'e aşık oluyor. Caner çok komik çocuk çünkü. E kadınlar da komik adamlardan hoşlanır. Ancak Caner aynı zamanda çok zor bir adam. Evleneceği kadından beklentisi çok ve güven problemi var. O noktada neden bu çocuğa psikolojik destek sağlamadılar merak ediyorum.

Efendim, Berke kızımız da locada taliplerini bekleyen hanımlardan. İlk baktığınızda Berke'de bir güzellik bulamıyorsunuz. Ben tip olarak beğenmiyordum açıkçası.
(Ama çok hanım, kibar, sevgi dolu biri. Şimdi çok beğeniyorum çünkü huyunu seviyorum ♥ )
Caner'le iyi anlaşıyorlardı arkadaşlardı. Berke Caner'den hoşlanıyordu, belliydi. Bir gün Esra Erol "hadi gidin bir çay için ya" diye bunları gönderdi. Berke ile Caner'in ilişkileri böyle başladı ama Caner gerçekten çok zor biri. Kızın burnundan getirdi ve Berke bıraktı gitti Caner'i. Bir daha programa da çıkmadı. Caner kısmetlerini beklemeye devam etti. Belki Berke de bir gün geri döner diye umdu kim bilir. Annem Caner'in her yürümeyen ilişkisinde "Berke'yi bekliyor!" diyordu. Her zamanki gibi annem haklı çıktı.
Caner umre dönüşü, Berke'ye dön diye çağrı yaptı. Bakın bu aylarca süren bir hikaye. Çok güzel ama. Berke gelmedi. Caner göz yaşları içinde. Tekrar çağrı yaptı. O gelmezse ben kapısına dayanacağım dedi. Sonunda Berke geldi. Berke hiç beklemediğini, bitti diye düşündüğünü söyledi.
Berke ile Caner'in kavuşmaları bu şekilde oldu ve ayrılmadılar. Martta düğü var diyordu ve 31 Mart Cuma günü canlı yayında Nikahları kıyıldı.

Nikah şahitlerinden biri de gördüğünüz gibi Osmanlı padişahı 2. Abdülhamit Han'ın 3. kuşak torunu Orhan Osmanoğlu idi.

Berke'nin gelinliği de çok merak ediliyordu. Çünkü Caner gelinlik modellerinin dekoltelerini görünce onu Berke'ye giydirmem ben giyerim diyordu.
Nikahta giydiği gelinlik balık modeldi. Saçını gelinliğini falan çok beğendim ben.

Ancak hiç rahat değil gibiydi, düğünde başka bir gelinlik tercih etse bari, diye düşündüm. Ayrıca gelinliğin sırt dekoltesi de, pek görünmese de, çok güzeldi; tamamen dantel. Caner buna nasıl müsade etmiş, herhalde pek gözükmediğinden, diye düşünürken ben; düğünde giydiği gelinlikle şaşkınlığım katlandı.
Bu saçını da, gelinliğini de çok beğendim. Sadece Caner'i bu gelinliği giymeye nasıl ikna etti merak ediyorum.
Caner'in nikahta giydiği smokini beğenmemiştim, neyse ki düğündeki güzeldi.
Baksana ama gelinliğe. Valla ben buradan şunu anlıyorum, yola gelmeyecek adam yok 😂
Maşallah! Araya sıkıştırmam lazım. Çok mutlu olsunlar. Çünkü ben özellikle Berke'nin çok mutlu olmasını istiyorum. Ne kadar tatlı olursa olsun, Caner'i kimse çekmezdi yani.
Esra Erol programda çok güzel giyiniyor, harika giyiniyor hatta. Ama düğün kıyafeti... Bu mudur yani?

Ekibe toplu bir bakış atalım. Hepsi ve daha fazlası, tüm detaylarla bugün Esra Erol'da olacaktır. Esra Erol atv'de ama tam olarak saat kaçta başlıyor bilmiyorum. Ben saat beşte açar çayım içerken izlerim artık. 😁

Haydi ama söz sizin, sizin düşüncelerinizi merak ediyorum?

4 yorum :

  1. Caner'i Tülin zamanında da takip etmek istemezdim ama gözümüze gözümüze sokulurdu. Popüler insanlar sürekli pohpohlanmak ister. Kadının işi zor burada. Tek vasfı eş adayı aramak olan biri ile karşı karşıyasın. Tek hedefte gerçekleşmiş, zihni meşgul edecek bir şey bulunmalı. O süreçte de çevredekilerde kişinin tüm kaprislerine katlanacaklar artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. büyümüş artık ya değişmiş bence. inşallah öyledir yani mutlu olurlar

      Sil
  2. Merhaba ben bu evliliğin tamamen kurmaca olduğunu, programların yakın zamanda kaldırılacağı için son bir gaz bakın biz evlendiriyoruz demek için yapıldığını düşünüyorum.İnşallah öyle değildir para için bunca şey yapılmıyordur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay inşallah öyle değildir ya. ne yazık öyleyse :/

      Sil

söz sizin...