31 Aralık 2016 Cumartesi

Pelin Akın'ın Gelinliği

Bu yıl bir evlilik furyasıydı gitti.
Ben de ne yazdım arkadaş. Millet evlendikçe yazdım evlendikçe yazdım.
Ne onlar evlenmekten yıldı, ne de ben yazmaktan.
Ama yetiştiremediğim, geç kaldığım için yazamadığım evlilikler de oldu.
Kendimce en popülerleri yazdım ama vakit bulsaydım daha neler yazacaktım size ah bir bilseydiniz..

Pelin Akın kasım ayında evlenmesine rağmen geç de olsa yazmak istedim. Bugüne kısmetmiş.
Çünkü gelinliği çok hoşuma gitmişti yazmazsam olmazdı.
Kendisini sosyete sayfalarında görene kadar ben de tanımıyordum. :)
Akfen yönetim kurulu başkanı Hamdi Akın'ın kızıymış.

Düğün, yine bu sene bence öne çıkan Raffles Hotel'de gerçekleşmiş, pek de güzel olmuş.
Bu senenin gelinlik modası sadeliğin dibine vurmaktı biliyorsunuz, bu gelinimizin tercihi de son derece sade ancak bir o kadar da hoş.
Sadece bu gelinliğin, gelini olduğundan büyük gösterdiğini düşündüm.
Zira Pelin Akın (artık) Özalp, henüz sadece 29 yaşında..

Çiftimize mutluluklar dilerken bir de şunu duyurayım.
Bu kadar düğün - dernek - gelinlik yazısı yazdıktan sonra 2016'nın "en"lerini seçmemek olmaz.
2016'da evlenenlerden en güzeli, en yakışanı, en samimisi, en sevimsizini seçsek mi?
Tabii en iyi gelin ve gelinliği de seçsek?
Bana yardımcı olsanız?
2016 düğünleri etiketine tıkladığınız zaman bu yıl içinde yazdığım düğün yazılarına ulaşabilirsiniz. Oradan hatırlayarak veya zaten aklınızda olanları yazabilirsiniz. Hatta benim yazmadığım ama sizin en beğendiğiniz de olabilir.
Kimdi bakalım bu yılın akılda kalanları?

6 yorum :

  1. Son yazımda sen de varsın Seyhancım :)

    YanıtlaSil
  2. Düğün yazılarına baktım geldim. Pek çoğunu beğendim o yüzden beğenmediğim gelinliği söyleyeceğim. Biri Murat Yıldırım'ın eşinin ama onu es geçelim sonuçta geleneksel bir şey eleştirilmez. Diğeri de Ali Ağaoğlu'nun kızının sarımsı gelinliği. Bizimla değılsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya sorma eksik etiketlemişim yazılarımı, hepsi yok orada.
      peki benim seçtiklerimi begendin mi?

      Sil
  3. Çok güzel bir yazı olmuş emeğinize sağlık

    http://www.tunadugunsalonu.com

    YanıtlaSil

söz sizin...