25 Aralık 2016 Pazar

Murat Yıldırım'ın Kınası


Aman aman evlenin 2016 bitmeden.
Bu 2017'de milletin bilip bizim bilmediğim bir şey mi var ki 2016'da sevgilisinin elini tutan soluğu nikah masasında aldı, bilemiyorum?

Kasım ayında Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın Facetime aracılığıyla ailesinden Murat Yıldırım için istediği Faslı gelinimizin dün akşam Taksim'de kınası yapıldı.
Şu saatlerde de düğün devam etmekte.
Düğünden görüntü bekledim ama yok.
Benim de instagramım yok. Yoksa bulurdum size.
Şuraya bir iki kına fotosu koyayım, düğün görüntülerini de ele geçirince düğün kritiği yaparız, dedim.


Kına Türk ve Arap adetlerine göre yakılmış, Murat'a da etnik bir ceket giydirilmiş gördüğünüz üzere.
Fotoğraflar pek güzel değil, cidden özellikle seçmedim :) Google görsellere kaldık, sosyal medyayı kullanmazsak olacağı bu. (ilk fotoğraf objektif photography)

Gelinliği, düğünü çok merak etmekle beraber, bu evlilik nedense uzun soluklu olmayacak gibi hissediyorum.
Böyle söyleyip şom ağzımı açmış gibi gözükmek istemezdim ama ben bunu dillendirmeyip içimde tutsaydım asıl o zaman gerçekleşirdi. Ne zaman bir hissimi dillendirsem tersi çıkar 😉
Şimdi evliliklerini kutsamış oldum.

Gerçekten, ne kadar saçma, ne kadar yapay, ne kadar uyumsuz olursa olsun burada yazdığım her evlilik için Allah mesut etsin derim ve uzun soluklu olmasını da dilerim.
Sizin için de diliyorum Muratcım 😊
Önceki evliliğinde hiç böyle şeyler yapmamıştın mesela, dibine kadar eğlenerek düğününü yapman da çok hoş.

9 yorum :

  1. sinirlerim gerildi,neyse allah mutlu etsin.

    YanıtlaSil
  2. instagramını mı kapattın seyhan abla :S ara mı verdin dönecek misin ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dönerim diye dondurdum ama dönesim yok şimdilik takılıyorum öyle:D

      Sil
  3. ne kadar da kiskanmamis bir tebrik 😂 niye gelin cirkin demedin ben olsam onu da derdik 😂

    YanıtlaSil
  4. bu arada kina kiyafetine benzeyen bi gelinlikde giymis

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kendi etnik gelinliklerinden de geri kalmamış yani.

      Sil

söz sizin...