26 Aralık 2016 Pazartesi

Murat Yıldırım Ve İmane Elbani Düğünü

Ne kadar çok insan benden Murat Yıldırım düğünü yazmamı bekliyormuş, şaşırdım.
Ama şımarmadım. Gecikmeyi ona yormayın sakın!
Başlayalım!

2016 Nisan ayında Londra'da bir cafede tanıştıkları söylenen çift, yıl bitmeden dünya evine girmeyi tercih etti.
Buradan uzatmalı sevgililere, nişanlılara duyrulur.
Evleneceğiniz varsa evleniyorsunuz, çok seviyorsanız, 'biraz daha tanıyayım', diye düşünmüyorsunuz.

Kasım ayında bu çiftin nişan haberini verdiğimde çok şaşkındım.
İnanamamıştım.
Yakıştıramamıştım.
Konduramamıştım.
Sonra haberin doğruluğu anlaşıldı, iş ciddiydi. Ben de kabullendim. Hikayenin sonu.

Bugün de 2016 düğünleri etiketimize yenisini eklemiş olalım.
Düğün CVK Park Bosphorus Hotel'de gerçekleşti ve ikinci kısımda damat ve gelin kostüm değiştirdiler. Fas'in geleneksel kıyafeti olduğunu düşündüğüm kostümleriyle el üstünde taşındılar.
Videoları gördüyseniz düşme tehlikesine karşın ne kadar mutlu olduklarını da gözlemlemişsinizdir.

Gelin hakkında ne desem bilmiyorum. Bazı fotoğraflarda çok güzel, bazılarında ise çok itici 🙈
Gelinliğe gelince.. tam kendisinden bekledigim bir gelinlik giymisti. Üst kısımları hoş olmakla birlikte ben pek beğenmedim zaten gelinimiz de dikkat ettiyseniz yürüyemiyordu!
Ama Murat çok seviyor sanki?
İnşallah ben de severim 😂
Allah mesut etsin.
Mutlu haberlerini almaya devam edelim.

17 yorum :

  1. bir düğünle ilgili sen yorum yapmayınca eksik hissediyorum ama bu ikili için genel bi' eksiklik var ya anlayamadığım :) ek bilgi; gelinliği şimdilerde bi programda jüri üyeliği yapan Raşit Bağzıbağlı dikmiş =)

    YanıtlaSil
  2. Aynı fikirdeyim gelinlik zarif mi üst kısmıyla fazla mı alt kısmıyla bilemedim. Mutluluklar dileyeyim ama ne bilim ısınamadım ben bu çifte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)
      bakalım zaman gösterecek haklı mıymışız :D

      Sil
  3. Beklenen yazı artık seyhancım sırada Işın Karaca'nın kına yazısı var bekliyorum ona göre :)
    Gerçekten bu yıl nasıl bir yıl yahu evlenen evlnene .. Bu yıl bekar kalındıysa sanırım ömür boyu bekar kalınacak :)) Şaka bir yana bol gelenekli görenekeli bir düğün olmuş, videoları da izledim gerçekten çok değişik bir adet . Mutluluklar dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım dediğiniz gibi bu yıl evlenemeyen bir daha evlenemez gibi bi durum olmaz =)

      Sil
    2. nesrin ya ışını yetiştiremedim :D

      Sil
    3. seda :)))
      neyseki millet yılın ilk gününden itibaren evlenmeyedevam etti :P

      Sil
  4. Gelinlik fena değil ama şu duvak biraz fazla geldi bana. Gelinliğin detayı zaten yeterince var. Duvak sade olsaymış keşke. Ya da ben aşırı sadeciyim bilmiyorum. Ben nötrüm bu çifte dair ama dilerim mutlu olurlar. Murat Yıldırım'ı çok beğeniyorum. Gözleri de ışıl ışıl. Daim olur inşallah. :)

    YanıtlaSil
  5. İnşallah mutlu olurlar..
    Biri 2016 da evlenmeyen kalmasın kampanyası yaptı da biz mi duymadık ? belki de bekarları 2017 ye almayacaklardır ( tamam kötü espiri ^^ )
    Murat Yıldırım'ı Imane Elbani'ye tepsiyle sundular'' diye haber yapmışlar..Bu yıl ne oldu bizim aktörlere ..
    Videoları izlerken benim aklıma bir şey geldi : Yıllar evvel El Clone (Aşkın Peşinde ) diye bir dizi vardı( Jade-Lucas desem hatırlanır belki ) İşte ben bu gelini tahtla salona getirme olayını orada görmüştüm ve orada bir adet daha vardı. Evlenen çift eve gelince, damat geline hürmeten, gelinin ayaklarını yıkıyordu.
    Murat Yıldırım 'a bu adeti de yaptırdılar mı acaba ???? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. euheuhe bence güzel espriydi.
      ama naber bizde girdik auhauha..
      vaaayy..
      ayak yıkama demek..
      aman herkes kendi ayağını yıkasın ya :D

      Sil
  6. Valla ben hic magazin haberlerine bakmiyorum, buradan gayet güzel bilgiler aliyorum, hem de daha keyifli oluyor:)

    Ne diyelim, Allah mutlu etsin. Bakalim kac yil sürecek diye soruyor insan ister istemez böyle ünlülerin dügün fotolarini görünce. Ömür boyu sürsün insallah busefer.E sürsün artik beyaa!:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sürsün beyaa!!
      biz mi bırakmıyoz di mi :D

      Sil
  7. Düğün yazılarını okumayı seviyorum :)
    Bu düğüne yorum yapmadan geçemeyeceğim. Murat dünya ahret bacım olsun da bula bula bunu mu buldu ? Gelini heç beğenmedim, hıh.
    (Gönül kimi severse güzel odur, Allah mesut etsin)

    YanıtlaSil

söz sizin...