5 Aralık 2016 Pazartesi

Gülben Ergen & Erhan Çelik Boşanması

Düğününü yazdığım çiftin boşanmalarını yazmak biraz tuhafıma gitti açıkçası.
Bu yıl da çok düğün oldu ama bence hala onunki kadar güzel bir gelinlik giyilmedi ve öyle güzel fotoğraflar çekilmedi.

Bu yazıyı yazmama annem vesile oldu öncelikle onu söylemem lazım.
Haberleri izlerken dedi ki; "Bu adam nasıl Gülben'le evlenmiş anlamıyorum?"
Onu kimse anlamıyor zaten, dedim.
Allah Allah nasıl evlenmiş, dedi tekrar.
Zaten boşanıyorlar, dedim.
Sonra bana kahkaha attıran ama kendisinin son derece ciddi olduğu düşüncesini dile getirdi:
Boşanmalarını onaylamıyorum ama neden evlenmişler?
😂😂😂😂
Daha evleneli iki yıl olmuştu. Onlar için bile kısa bir süre bu. Boşanmalarını beklemiyordum. Kimse beklemiyordu.
Üstelik annem de onaylamıyor! Ancak gerçekten oluyor bu boşanma.
Annem onaylamadığı halde boşandıklarına inanamıyorum!

Benim, sizin dikkatinizi çekmek istediğim başka bir nokta var. (Gerçi magazin hesaplarını bunu kaçırmış olması mümkün değil ama benim onlardan hiç haberim yok.)

Bu haber çıktığında Erhan Çelik de Gülben Ergen de hesaplarından haberi doğruladı. Mesele doğrulama şekilleri.
İkisinde de ben onu boşuyorum havası vardı.

İlk olarak Erhan Çelik Boşanma haberini Twitter üzerinden duyurdu. Çok kibar gözüken bu duyuruda "... çok güzel olan evliliğiMİZİN.... ayrılığın daha iyi olacağını düşünüyoRUM..." ifadeleri hemen göze çapıyordu. Durun tam metni görmeyenler için koyayım.

Yukarıdaki basın duyurusunu gören Gülben durur mu, yapıştırmış cevabı:


Hani bunlara gerek var mıydı? Bilemiyorum. Ne olurdu yani Erhan Çelik "doğru tercihin yollarımızı ayırmak olduğunu düşünüyoRUZ" deseydi. Buna mukabil, Gülben Ergen de "yoluMUZA ayrı ayrı devam etmeye karar verDİK" deseydi. İkisinin de şuncacık nezaketten yoksun olmalarına bir anlam veremedim.

Gülben'in Mahsun Kırmızıgül'ün filminde oynama inadı yüzünden bu evliliğin bittiği, Erhan'ın evden ayrılırken yanına Gülben'in oğullarının tişörtlerini aldığı haberi de söylentiler arasında.

Bu arada Gülben'in duyurusu Erhan'ınkinin yanında çok 'şov' kokmuyor mu? 

14 yorum :

  1. çok saçma ve tamamen reklam kokuyor yine her zamanki gibi.. hiç okumadığım için de bilgim yok gerçi olaylardan o da ayrı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. reklam için yapılır mı ya bu kadar ileri gidilir mi :(

      Sil
  2. Ben zaten oldum olası gülben'i hep yapmacık bulmuşumdur. Ayrıca o adam onla nasıl evlendi. bkz. büyük aşklar nefretle başlayıp nefretle de bitebiliyormuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya eveeeettt
      bu noktaya nereden geldiler?!

      Sil
    2. Ayni anda pat diye birlikte karar verdiler zaar :))

      Bak bu yazini okuyunca, benim 2005 senedinde yazmis oldugum bir yazim aklima geldi . Nostaljik Pazartesi kösemde onu paylastim az evvel , bir göz atmani isterim. Gülben Ergen ve (ozamanki) evliligiyle de ilgili:)

      Sil
  3. Annen onaylamadığı halde boşanmaları çok yanlış :) Ayrıca ben de onaylamıyorum. Güzellerdi yakışıyorlardı. Yazık oldu.

    YanıtlaSil
  4. Ben evlendiklerini ilk duyduğumda nasıl yaa bu adam bu kadını nasıl aldı diye tepki vermiştim. Evlenmelerine şaşırdığım kadar boşanmalarına da şaşırdım. İlginç hayırlısı artık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet dimi herkeste aynı tepki çok ilginç :D

      Sil
  5. gulbeni ilk ciktigi yillardan beri severim herkes kıl olurkende seviyodum populerkende. sen ay bundan sarkici olmaz ay bunu mu dinliyon derkende😂😂
    neyse uzuldum ben gulben ozunde iyi bi insan. kimseyle derdi yok. kotulugu yok. erhan celige gicik oldum. gulben kanald magazini arayip daha belli bisey yok dusunuyoruz karar vermek icin erken dedigi gun erhan celik magazine ayrilik fax i cekti. yaptigini cok bencilce,cig ve tamamen hinç almak icin yapti. gulbende karsilik verdi. soruna mustafa erdogan kiskancligi sebep oldu diyolar. erhan celik biliyor ki gulben 3 cocuk annesi. evlenmeseydi. mustafa erdogan comak sokuyormus o da ayri konu. ohoo ayri post yazdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. farkında mısın bilmiyorum ama hep kadın kimse onun tarafını tutuyorsun :)))

      Sil
  6. gülbenin yaptığı her olay şov ki hayatını şova dönüştürdü!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazık ettiler bence çk hoş bir çifttiler.

      Sil

söz sizin...