21 Aralık 2016 Çarşamba

Gilmore Girls'e Giriş


Ben hiç Gilmore Girls'ten bahsetmemiş miyim blogumda?
Ne ayıp!
Bu 2000-2007 yılları arasında yayınlanmış bir dizi, benim blogumsa 2009 doğumlu. 2009'a kadar dizinin tüm bölümlerini bitirmiş olmalıyım ki hiç bahsetmemişim ancak sizin için bir özet geçebilirim.

Cnbc-e... -Aman Allah'ım Cnbc-e bile kalmadı- ne diyordum Cnbc-e ne verirse izlediğim yıllar.
Türk kanallarından kopmam o zamana denk gelir. Her neyse, aynı zamanda dayımın da Amerika'da yaşadığı zamanlar ve böyle yabancı dizileri sevdiğimi, özellikle Dawson's Creek hayranı olduğumu, biliyor. (Kendisine internette gördüğüm haberleri falan yolluyordum tercüme etmesi için, ah ne kadar gıcıkmışım 🙈) İşte o zaman dayım söylemişti; Gilmore Girls diye bir dizi olduğunu, izlersem çok beğeneceğimi.

Bu arada TGRT'de de ER veriliyor ama asla dedikleri saatte yayınlamıyorlar, bekliyorsun bütün gece ama bölümü vermeyebiliyorlar, ayrıca döne döne aynı bölümleri veriyorlar.
Tabii ki ER'dan anladığınız üzere George Clooney hayranlığımın tavan zamanları.

Ah bu yazı çok uzun olacak galiba, okumayacağınızdan neredeyse eminim ama bunu anlatmak zorundayım çok mühim!..

Neyse ben Cnbc-e 'ye devamlı mail atıyorum, farklı mail adresleri açıp atıyorum, arkadaşlara baskı kuruyorum mail atın ya da mail adresinizden ben atayım, diye.
Öyle nerede, herkesin cebi bırakın evinde internet?!
Tek başıma yoğun istek yapıyorum kısacası.
Peki bu maillerde ne diyorum?
Nolur nolur nolur ER 'ı yayınlayın. (önceliğim tabii ki George)
Nolur nolur nolur Gilmore Girls'ü yayınlayın.
Sayısız mail attım.
Ve ne oldu?
Şeyy.. böbürlenmek istemem ama soruyorum o diziler Cnbc-e'de yayınlandı mı, yayınlanmadı mı?
😎
Bitti mi? Bitmedi elbette.
Tgrt dedik ya, Tgrt'de bir de X-files veriliyordu. Ve Cnbc-e'de ER ile X-Files'ın başlama zamanları aynıdır.
Bence ER'ın haklarını almışken X-Files'ın da haklarını aldılar ve benim sayemde insanlar, saatinde başlayan, düzenli yayınlanan, hem de orijinal dilinde türkçe alt yazıyla bu televizyon klasiklerini izleme fırsatı bulabildiler.
Bunu birçok defa kayıtlı olduğum forumlarda dile getirdim. Hatta size bir sohbet arasında bundan bahsetmiş olabilirim.
Bu teorimi asla kanıtlayamadım ama böyle olduğuna eminim.

Şimdi aklıma geldi de, umarım bu kadar insanın bu dizileri izlemesine vesile olduğum için cehennemde yanmam 😖😖 Tırstım, umarım (yıllardır ilk defa bunu düşünüyorum) bu dizilere sebep, benim yoğun isteklerim değildir.

Bu yazı Geri dönen Gilmore Girls'e ait bir yazı olacaktı ancak bu hali bile oldukça uzun oldu.
Gilmore Girls Geri Döndü yazısı yolda.

2 yorum :

  1. Ben beğenmedim geri dönen Gilmore Girls ama yine de güzeldi izlemek :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de begenmedim (bknz bi sonraki post)
      :)

      Sil

söz sizin...