28 Aralık 2016 Çarşamba

Gelinlik 300bin Euro ise Düğün Nasıldır?

Sena Ağaoğlu ve Koral Kırcal'ın düğününden dün bahsetmiştim.
Aslında gelinlikten düğüne pek fırsat kalmadı. Aslında konuşulması gereken ise bence, Çırağan'da gerçekleşen düğündü.
Gerçi düğün hakkında, "sen 300 bin euroluk gelinlik giy, düğününde caney caney caney çalsın 😂", diyen birine rastladım ki neredeyse bu tespitiyle düğün hakkında yazma fikrimden beni caydırıyordu 👍



Düğün mekanlarına şöyle boşken bayılıyorum.
İçine insanlar yerleştikten sonra bütün detaylar solup gidiyor.
Şu haliyle harika değil mi?



Düğüne ilişkin bir diğer ayrıntı ise. Sena Ağaoğlu'nun, en son Madonna'nın kaldığı ve geceliği 50 bin dolar olan Sultan Suiti açtırması.
Nasıl rahat uyudun mu kuzum Sultan Suit'te? Yoksa 28 milyon liralık köşküne gidip home sweet home, mu dedin? 😊

Neyse ne ya.. Güzel ama değil mi? Siz sevdiniz mi? Yoksa fazla mı geldi? Ya da az???! 😂
(haber kaynak sabah.com.tr)

13 yorum :

  1. Şatafattan gözlerim kamaştı, mideme kramp girdi :D
    Tamam mekan güzel de benim gibi sakara fazla ahahah. Bi yere çarparım düşer kırılır maazallah :D
    Neyseee... Zenginin malı, züğürdün çenesi misali :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. auhauha
      Allah iyiliğini versin..
      bi sakar sen misin ayol, eminim düğünde bizim bilmediğimiz birçok sakarlık yaşanmıştır.
      dediğin gibi ne kadar dikkat etsen de etraf ayrıntı dolu

      Sil
  2. Parayla zevk alınamıyor işte ne yazık ki. Gelinlikten pastaya, düğünden süslemelere her şey çok kötü. Çok zevksiz. Yazık olmadı mı olmuyor demek:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya o pasta neydi mübarekler ya.
      ne kadar büyük o kdr güzel mi sanıyorlar ki acaba?

      Sil
  3. Detayları sevdim ; pinterestte gördüğüm büyüleyici mekanlar gibi olmuş ama boşken tabi. Şimdi insanlar doluşunca bu görüntü dahada karmaşıklaşıcak ve anlamsızlaşan göz yoran bir şeye dönüşcek. :) Neyse ya demek istedim bende vallahi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle haklısın
      boşken iyi ama insanlar dolunca :/

      Sil
  4. o sultan suiti bizim evin üç katı kadar filan ama gelinlik de koccaman tabi haklı kız ne diyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))
      bi şeyi abartınca ucu kacıryor demek ki.
      baştan o gelinliği secince kızın alternatifi kalmadı :P

      Sil
  5. benim aklımda da iki soru var,
    Ali Ağaoğlunun bu kadar güzel kızı mı varmış :)
    ve damat! bu güzelim kız damat beye nasıl aşık olmuş, paralarına bakmadım ben direk yan yana yakıştıramadım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kızzz damat 5 üniversite bitirmiş meger.
      ali ağaoğlu da kızıyla evlenmek istediğini söylediğinde yakında silah sıkmış da çocuk gözünü bile kırpmamışmış. o yuzden begenmiş ali ağaoğlu.
      ay tam görgüsüz bu ali ya..

      Sil
  6. Gelinlikten tut tüm detaylardan görgüsüzlük akıyor, benim fikrim bu :)

    YanıtlaSil
  7. heh bunu dediğin iyi oldu.
    kaşlar ya gerçekten bi uyum olsun bu zenginlikte bu kadar zevksizlik fazla değil mi??

    YanıtlaSil

söz sizin...