19 Aralık 2016 Pazartesi

Frankie Presto'nun Sihirli Telleri

Hanımlar! Beyler!
Sizleri Frankie Presto ile tanıştırmama izin verin!

Benim Frankie ile tanışmam biraz ilginç. Tamam madem merak ediyorsunuz anlatayım.
Frankie Presto diye arattığınız zaman ünlü şarkıcıların, tanınmış bestecilerin onun hakkında konuştukları röportajlara denk geliyorsunuz YouTube'da. (Aratın ve bulun)
iTunes'da Frankie'nin hitleri var mesela.
Ama nasıl olur?
Frankie Presto bir roman kahramanı değil mi?
Nasıl olur da, Paul Stanley, Frankie ile tanışmasından, onunla ilgili anılarından bahseder?
Nasıl ilginizi çektim mi?
Açıkçası benim ilgimi bu çekti ve kitabın ülkemizde çıkmasını bekledim.
Kitap Ekim 2016'da raflardaki yerini aldı. Aralık 2016'da ise kalbimdeki yerini.


Presto, gitar virtüözü olduğu için kitabın adının Frankie Presto'nun Sihirli Telleri olduğunu düşünebilirsiniz. Ancak Frankie'nin eşsiz müzik kabiliyetinin yanı sıra gerçekten sihirli telleri var.
Canım Frankie.
Biraz fantastik, biraz romantik, biraz eşsiz, biraz benzersiz bolca müzik ve sevgi dolu bir hikaye.
Kitaba sarılasım geldi, sizlerden saklayamayacağım.
Kitabın teşekkür kısmını okuduktan sonra ben de yazara teşekkür etmek istedim. Tuttum kitabın editörüne mail attım. Sanırım bunu da hayatımda ilk defa yapıyorum. 😊

Bu yıl okuduğum en iyi kitap diyebilirim bunun için.
Kitap bitmeden videosunu çekmek, blogda yazmak istedim. Ama ya sonunda saçmalıyorsa diye kendimi zor tuttum. Ancak bu bile eşe dosta tavsiye etmeme engel olmadı.
Size de tavsiye ederim. Hatta okumanız için baskı kurabilirim.
Frankie ile tanışmalısınız!

2 yorum :

  1. Cidden merak ettim şimdi :) Bu kitabı okurken baya iyi zaman geçiririm gibi hissettim :) Mutlaka okuyacağım:)

    YanıtlaSil

söz sizin...