13 Kasım 2016 Pazar

Ashton Kutcher'in İlk Karısı, İkinci Karısı Ve Muhammed Ali Tshirtü

Bizde Ashton Kutcher yeteri kadar tanınıyor mu bilmem ama aslında oldukça ünlü biri bu çocuk.
İsmi bilinmese de cismi muhakkak biliniyordur.
Mesela ismini okuyunca hiçbir tepki vermeyen kişiler fotoğrafını görünce, "heee..", yapacaklar biliyorum. :)

Şimdi Ashton Kutcher ve eşi Mila Kunis hakkında bir yazı okuyordum da, aklıma bu çiftten bahsetmek geldi.

Ashton Kutcher, Demi Moore ile evliydi hatırlar mısınız bilmem. Çok iyi hatırlıyorum blogumun ilk yıllarında onların görselini kullanarak bir yazı hazırlamıştım.
Hatta hemen o yazının linkini vereyim size: Beyaz Takım Elbise. (hala aynı fikirdeyim ;)
Demi Moore ile birliktelikleri de evlilikleri de olaylıydı.
Aslında çift olaylı değildi ama onlar hakkında hep konuşuldu evlenmezler dedi evlendiler, uzun sürmez dedi uzun sürdü (ama sonunda boşandılar..)
Demi Moore'a güzellik kattı bence Ashton.
Neyse konumuz Demi değil.

Aslında biraz da Demi.

Çünkü Ashton, Demi ile evli olduğu dönemde devam eden dizisi That's the 70's Show'daki rol arkadaşı olan Mila Kunis ile evli.
Şu an benim sizin yüzünüzü, sizin de benim yüzümü görmenize ihtiyacım var :) Ama aydınlanma yaşadığımızı varsayıyorum.

Ben hep merak etmişimdir, Mila Kunis ile ilişkileri Demi Moore ile boşandıktan bir yıl sonra başlamış ama acaba öncesi var mıydı diye, Demi de merak ediyor mudur acaba?

Yalnız tek başıma ne kaynattım kendime inanamıyorum şu anda :)))
- Şu sabah dedikodu programları var ya, onlardan birinde de ben çıksam; köşede oturup, millet hakkında bir keresinde 'şöyle demişti o bunun hakkında, hiç unutmam' desem, okumadığım kitapları okudum diye özet geçsem.. bir de bunun için para alsamm.. -

Ve bütün bana bunları yazdıran fotoğraf ise şu:

Çok hoşuma gitti, paylaşmak istedim ^.^ Sonra bir baktım, meğer yazasım varmış benim. Sosyal medyayı minimuma indirince başka yerlerde üretkenliğim artmasının sonuçları.

Mila Kunis:

Bu arada Mila Kunis ikinci bebeklerine hamile. Ve göbeğe bakılırsa doğum yakında.
Görsel kaynak:JustJared

4 yorum :

  1. Bu dedikodu bu arada olmazsa olmaz ben Steve Job rolünden biliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Beynim yandı resmen, onunla evliyken diğeri ile aynı dizide rol almış sonra boşanınca da direk onunla mı evlenmiş vaov ilginç bir olay :D

    YanıtlaSil

söz sizin...