30 Ağustos 2016 Salı

Selma Cilek'in Gelinliği

2016 yılında evlenmedik kişi kalmasın!!
Selma Çilek de evlendi. 
Peki kim bu Selma Çilek?
Ben de bilmiyorum. Kendisiyle gelinliği sayesinde tanıştım. Hemen ilk fotoğrafla anlatayım.


Bu fotoğrafı ilk gördüğümde büyülendim. Film afişi gibi. Her gelin herhalde böyle bir fotoğrafı olsun ister. İster bence. Bu fotoğrafı araştırırken hep yolum Selma Çilek'e çıktı ama tasarımcı mı Selma Çilek, gelin mi Selma Çilek başta anlayamadım.
Meğer Selma Çilek modacıymış. Gelin de gelinliğin tasarımcısı da Selma Çilek.

Gelelim gelinliğin detaylarına. Ama önce bir beğendiğim fotoğraf daha.


Çilek Mobilya'nın sahiplerinin modacı kızı olarak geçiyor Selma Çilek, googleda arattığınızda. Selma Çilek hayatını işadamı Satvet Çiftçi'nin oğlu Sinan Çiftçi ile birleştirmiş. 
Düğünde Four Season Istanbul at the Bosphorus'ta olmuş ama hiçbir şey gelinlik kadar ilgimi çekmedi.

Detaylar.. detaylar..



Sanıyorum bu gelinliğe harcanan kumaşla 3-5 gelinlik çıkardı. Ama tasarımcı kendisi neticede, çok da pahalıya patlamamıştır, hem bunlar top top alıyor kumaşları :P :P
Bilemiyorum bu düğün ve gelinlik hakkında daha saçma bir yorum yapılmış mıdır? :)))))

2016 düğün yılı oldu cidden. Gelinlerin hepsi de neredeyse düz gelinlikler seçmişti. Onların içinden de beğendiklerim oldu ama bu gelinlik, bunca düz ve sade gelinliklerin arasında ilaç gibi geldi.
Bayıldım cidden.
Kuyruğun fazla hatta abartı olduğunu söyleyeceksiniz biliyorum, hatta ben de ekleme yapayım eminim kullanışsızdır da. Ancaaaakkk...

Çok güzel durmuyor mu fotoğraflarda?

Bir de şunu söylemek isterim ki, düğünün nerede olduğu gelinin kim olduğu da önemli. Ben buna bayıldım diye böyle gelinlik giymeyeceğim korkmayın.
Sen de giyme Ayşe Bacım, bize gitmez :)


22 yorum :

  1. Düşüncelerimi birebir yazmışsınız gerçekten. Küçümsemek için demiyorum ama klasik dugun salonlarında düğün yapıyorlar ama gelinliklerinin prenses gelinliği olmasini istiyorlar. Bir de vücut tiplerine gitmiyor kabarık kabarık gelinlikler. Hiç sevmiyorum. Gelin zaten göz alıcı oluyor. Sonuçta o özel günün başrolü. Simler, parıltılar, kabarık kabarık etekler olmadan da parlar zaten gelin. Düz sade gelinlikler her zaman daha hoş bence (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özenti durmamalı gelinlk, herkes yakışanı giysin ^^

      Sil
  2. Bende bayıldım , bence yılın gelinliği ... Fotoğraflar muhteşem olmuş ... Keşke bir videosu olsa dans ederlerken çok merak ediyorum nasıl dans edebildi ... :)

    YanıtlaSil
  3. Rüya gibi yahu ! Bunu taşımak büyük yetenek ister o bnede yok test ettim :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. test etmedim ama bence bende de yoktur :D

      Sil
  4. Ayyy bayildimmm valla nasil guzel gelinlik nasil guzel tasimis :)

    YanıtlaSil
  5. Ünlülerin gecelikten bozma gelinliklerindense bu gelinlik biraz abartı da olsa bence bin kat daha güzel olmuş .

    YanıtlaSil
  6. Çok beğendim Seyhan. Benden geçti de sen giy kız neden yakismazmiş kuyruğunu azcık küçültürsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. euheuheu
      hımmm.. bak çabuk ikna olurum :)))

      Sil
  7. bunla dans edemez bence :D ufacık eteklerle zıplayıp duruyorlar ortada bununla oynamaya kalksa yatar yuvarlanır herhalde.. böyle bi etek anca tören geçişi gibi kullanılır.. gelinliğin dokusu modeli çok hoş ama çok beğendim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu kuyruk çıkartılıyor mu acaba ya ne yapış merak ettim :D

      Sil
  8. Ayşe bacı bu gelinliği giyerse misafirleri ağırlayacak mekan kalmaz :)

    YanıtlaSil
  9. ben bunu instagramda gördüm durdum, kimdir derken Seyhanım yazmış meğer :) ama gelinlik güzel hakkaten.. Gökhan Tepe'de evlenmiş seyhooş onu da yazmalısın :)

    YanıtlaSil
  10. Kesinlikle gelinin vücudu ve düğünün yapılacağı yer detayı uygunsa gelinlik için söylenecek söz yok.
    Hakikaten bir iki gelin daha çıkarmış bu gelinlikten :)
    Ama zarafete bakın ya <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ya bu kadar şaşalı bir gelinlik bu kadar hoş olsun...

      Sil
  11. Kuyruk çok uzun olmus olsa da ben bayıldım ya �� Bu seneki gelinliklerin neredeyse hiçbirini beğenmedim. Ama bu çok hoş ��

    YanıtlaSil

söz sizin...