20 Ağustos 2016 Cumartesi

Jane Austen Kitap Kulübü

Bir film izlemiştim. (film linki için tıklayınız)
Ah, dedim, ne kadar hoş. 
Meğer kitabı varmış.
Tekrar ah, dedim. Ne kadar güzel olurdu kitabını okumak..
Sonra kuzenim bana kitabını aldı ♥♥♥
Hediye gelen kitaplardan kendi aldığım kitapları okuyamıyorum, o kadar şanslıyım ki.. 


Kitabı olduğunu bilseydim önce kesinlikle kitabını okur sonra izlerdim. Ama bu kitabı okuduktan sonra filmini izlemek ister miydim bilmiyorum.
Benim için nasıl bir hayal kırıklığı olduğunu bilemezsiniz.
Filmi sevdiğimden beklentim yüksekti tabi..

Konusu şöyle bir grup hanım Jane Austen kitaplarını okuyup bunun üzerine konuşabilecekleri bir kitap kulübü kuruyorlar bu grubun bir de erkek üyesi var.
Hiçbir şekilde filmin verdiği hissi bana vermeyen bir romandı çok şaşırdım ya, filmi daha önce izlediğim için mi böyle hissettim bilmiyorum ama eğer önce kitabı okusaydım, Jocelyn bana kesinlikle güzel gelmezdi. Açıkçası Gregg de çekici gelmezdi.
Filmi izlerken oluşmasını beklediğiniz romantizmi asla beklemezdim anlamazdım.
Kitapta çok sevdiğim birkaç kısım dışında cidden buhran yaşadım.
Bir de anlatıcısı kimdi bu kitabın?
Gruptan biri gibi anlatıyordu ama grubun içindeki biri değildi.

İyi ki varsınız sevgili okur..
Yoksa kime dert yanardım acaba ^^

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

söz sizin...