7 Temmuz 2016 Perşembe

The Dressmaker


Ne izlesem ne izlesem diye düşünürken, twitterda favorilere aldığım film önerileri içinden bu filmi seçtim.
Seveceğimi bile bile.
Ve sevdim

Kate Winslet ve bir dönem filmi.
Ah bir de güzel kıyafetler..

Yalnız beklediğim gibi değildi. Onu söylemem gerek. Ne bekliyordum bilmiyorum ama bunu beklemiyordum.
Dönem filmi dedim ya başta, öyle bir şey beklediğimden o. Siz de öyle beklerseniz benim gibi şaşırırsınız.
Hem duygusal, hem komik, hem bir başarı öyküsü hem intikam...

Yıllar önce kovulduğu kasabaya gelip kendisini tanımadığı annesiyle ilgilenip kasabalıya kendini kabullendirme çabalarını izleyeceksiniz bir de aşk öyküsü..
Ama off öyle olmak zorunda mıydı? :(

Fazla söze ne hacet.

Kate Winslet'a bu filmde eşlik eden erkek oyuncu Liam Hemsworth'un fotografını kullanmadım ama filmi izlerseniz sırf o bile görsel şölen tadında.
Ay ne ayıp! Sustum ben!

1 yorum :

  1. izledim ya süper film arşivde olmalı dediğim bir film
    dediğin gibi daha çok dolu olabilirdi ama işte bana yetti.. :)

    YanıtlaSil

söz sizin...