27 Haziran 2016 Pazartesi

Seyhan'la Snap Sohbetleri


Biliyorum biliyorum..
Daha önce Snapchat açmayacağımı söylemiştim.
Ama ben onu yazarken bile açacağım tarihi kafamda belirlemiştim. :)
Yoğunluğum azaldıkça dedim ki, tamam açayım.

Snapchatin en sevdiğim özelliği, profiliniz açık olsun olmasın, sizi eklemeyen insanların sizi görememesi.
Elveda sahte hesaplı kullanıcılar ahahahaha.
Ondan sonra kim bakmış kim ekran görüntüsü almış hepsini görüyorsunuz.

Snapchatte paylaştığım şeyleri başka hiçbir yerde paylaşmamak konusunda kararlıyım, zaten şimdiye kadar yüz paylaşım yaptıysam bunlardan sadece birini başka bir hesabımda paylaştım o da snapchat hesabımı duyurmak için.

Ama şunu söyleyeyim ben çok eğleniyorum (zaten önemli olan benim eğlenmem) ama öyle eğlendirici snapler falan atmıyorum, takip etmeyince bir şey kaybetmezsiniz. İlle takip edeceğim derseniz kullanıcı adresim tabii ki aynı: The_Syhn.

Yok mu başka sosyal medya hesabı, nazlanmadan açayım bu sefer :P

3 yorum :

  1. Yeni bir sosyal medya bulursam ilk sana söyleyeceğim söz ;) Ayrıca snapte olmana çok seviniyorum ;)

    YanıtlaSil
  2. Ahahah ben bazen Snepte aşırıya kaçıyorum bu ne be diyor musun 😄😍

    YanıtlaSil
  3. Son postun yoruma kapalı göründüüü seyhan oraya yazamadım buraya sıçradım. Ailenin ve senin bayramını kutluyorum nice bayramlarınız olsun sevdiklerinizle :)

    YanıtlaSil

söz sizin...