12 Haziran 2016 Pazar

Gülşen de Evlendi, İşte Gelinliği!

Şarkıcı Gülşen sevgilisi Ozan Çolakoğlu ile Barcelona'da sade bir nikahla dünya evine girdi.
Gülşen sarkilarini ne kadar begensem de gerek kiyafet secimi gerek klip tarzi bakiminda bana yersiz derecede seviyesiz hatta ucuz gelir. Kimse kusuruma bakmasin.
Onun içindir ki gelin Gülşen'i görünce cok şaşırdım.
Bekledigimin çok çok çok çok çok üstünde!
Bir de güzellik gelmis yüzüne mi aşktan mıdır estetikten midir artik orasi Allahu alem.

Çift balayinda yani simdi akdeniz ülkelerini gezeceklermiş.. ohh yani..

Baska diyeceklerim de vardi unuttum. Neyse Allah mesut etsin.

2016 düğün yılı oldu bile, evlenen evlenene.. 2016'da evlenmeyen resmen evde kalmis demektir benden soylemesi 😃

6 yorum :

  1. Gülşeni bi gülşene benzetemedim ne olmuş botoksla yüzüne kan mı gelmiş. Sağlıklı duruyor ayrı ama sen Gülşen yazmasan ben sanırım tanımayacaktım :)) 2016 resmen düğün yılı oluyor. Haklısın valla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vee senin düğün de aralarına katılcak :))

      Sil
  2. "2016 düğün yılı oldu" :) gerçektende tüm bekar arkadaşlarım evlendi. Önümüzde 6 ayımız var evlendik evlendik yoksa evde kaldık :) Bu arada Gülşen'i bende basit buluyorum. Bir Gülşen birde hande yener kesinlikle dinleyemem direk değiştiririm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dinlerim dinlemesine de işte ucuzluğu seviyolar.
      6 ay çok da kısa bir süre sayılmaz :D

      Sil
  3. Sesi şarkıları güzel ama sadece radyodan veya cd çalardan dinlemeyi tercih ediyorum. Sesi olmayan sanatçılar gibi niye klip çeker anlamış değilim... Bi de Hande Yener, kendi kalitelerini düşürüyorlar boşu boşuna.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak işte aynı görüşteyiz ki, gülşen bi de söz yazar besteler falan ama gör ki ucuzlatıyorlar kendilerinii..

      Sil

söz sizin...