28 Haziran 2016 Salı

Ben O Değilim Videosu

Ay hiçbir işi hayal ettiğim sürede yapamıyorum.
Her gün yeni plan program yapıyorum öncekine uymadığım için ama nafile.
Her şeye geç kalmaya da devam.
Bu da benim lanetim herhalde.

Ben O Değilim, yazısını daha önce yazdığım bir kitap.
Bir ara da videosunu çektim. Ama şimdi düzenleyebildim.

Yazıyı yazmam gecikmişti videoyu çekmem de öyle, düzenlemem ise hayli gecikti, ama blogda paylaşmam bari gecikmesin diyerek, videomu paylaşıyorum.



Fatma Erdek okumayı seviyorum, her kitabının arkasından olduğu gibi bu kitabın arkasından da yeni kitabını beklemeye başladım ^^

Kanalıma abone olmak içi yapmanız gereken, bu linki tıklayıp açılan sayfadaki kırmızı abone ol sütununa tıklamak. İsterseniz bildirim gelir istemezseniz gelmez. Olun bence :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

söz sizin...