2 Mayıs 2016 Pazartesi

Tarkan stop Evlendi stop

Tarkan'in evlenecegi haberini daha once vermistim hatirlarsiniz ancak bu kadar cabuk bu haberi alacagimizi beklemiyordum.

Bir pazartesi daha kotu baslayamazdi diye espriler dönüyor sosyal medyada 😃
Cok keyifli.
Ben memnun oldum cok mutlu gozukuyorlar ❤
40 kisilik bir davetlisi varmis dugunun. Sadece cok yakin akrabalar olmali.
Bizden birinin 40 kisilik bir dugunle evlendigini dusunsenize.. ayy bizi cagirmadilar da davetiye vermediler de bla bla bla.. sitem yazimi hatirlayin 😅
Dusunemiyorum bile.
Ama sen tarkansin bin kisiyi de cagirsan yakisir sadece 2 sahitle evlensen de.

Mutluluklar dilerim.

Ya bir sey diyecegim.
George Clooney evlendi.
Kivanc Tatlıtuğ evlendi.
Tarkan, e yani ne diyorum, evlendi!

... Bekar olmak hic bu kadar gozume batmamisti.
😂😅😢😜🙆

9 yorum :

  1. Bu nikah düğün sonra sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. düğün yapmayabilirmiş :/ ama inşallah yapar :)))

      Sil
  2. inanmiyorummmmmmmmmmmmmmmm...:(

    YanıtlaSil
  3. Dün eşime dedim Tarkan da evlendi vay be diye, son kale de yıkıldı dedi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. euheuheu :))
      beyaz kaldı, evlenmeli artık o da.

      Sil
  4. seyhan blogu uzun zamandir acmiyodum tarkan haberi mutlaka yazmissindir diye actim malum e elemini kederini buraya dokecen napacan 😂😂😂 beyazda evlenirse bi biz kaldik bu jenarasyondan kendimi yamyasli hissediyom 😩

    YanıtlaSil
  5. seyhan blogu uzun zamandir acmiyodum tarkan haberi mutlaka yazmissindir diye actim malum e elemini kederini buraya dokecen napacan 😂😂😂 beyazda evlenirse bi biz kaldik bu jenarasyondan kendimi yamyasli hissediyom 😩

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi beyaz bi biz kaldık zaten pambikim :)))))

      Sil

söz sizin...