22 Mart 2016 Salı

Aşk-ı Hüzün

Timaş'tan gelen hediyelerimi hatırlarsınız.
Hatırlamayanları bu yazıma alabilirim ;)

Videomda dediğim gibi hemen başladım Aşk-ı Hüzün'ü okumaya.

Nuriye Çeleğen'in diğer okuduğum kitapları da var biliyorsunuz, yazıları blogda mevcut olan.
Çok severek okuduğum için tekrar bahsetmeyi bir borç bilirim.

Aşk-ı Sükun ve İffet-i Kalp.


Gelelim Aşk-ı Hüzün'e.
Güzel olacağını, seveceğimi tahmin etmiştim.
Beklediğim gibi de oldu.
Peygamber Efendimiz (s.a.v)'i bir de annesinin ve süt annesinin ağzından dinledik.
Ama Nuriye Çeleğen gerçekten öyle bir anlatmış ki, bir annenin evladını beklemesini...
Yani anlatılanların kurgu olduğunu düşünmüyorsunuz bile.
Bir anne alemlerin yaradışılış sebebi olan evladını bekliyor, beklerken duyguları da sel olup akıyor.

Tabii ki çok beğendim.
Nuriye Hocam, ellerinize yüreğinize sağlık.

Hz. Halime kısmına da değinerek yazımı sonlandırayım.
Hz. Halime kısmında yazılar daha rahat aktı sanki, ne de olsa az çok bildiğimiz olaylar artık cereyan ediyordu güzel bir anlatımla.
Hz. Amine kısmında bilmediğim veya hatırlamadığım çok şey olduğunu fark ettim. Ramazanda kendimle siyer okuma konusunda sözleştim.

Bu kitabı okumadan evvel yine  Nuriye Çeleğen'in  yazmış olduğu Babam Hazreti Muhammed (a.s.m) isimli kitabı okumadığıma üzülüyordum ama şimdi sanki benim okuduğum sıralama daha iyi olacak gibime geliyor.
Bebeklikten başlamış oldum ve bu kitap da devam edecek.
Ben de Nuriye Çeleğen okumaya devam edeceğim.

2 yorum :

  1. Kitabın kapak tasarımını çok beğendim :)
    Çok güzel yorumlamışsınız, emeğinize sağlık..

    YanıtlaSil

söz sizin...