18 Şubat 2016 Perşembe

The Gravity

Bu filmi beğenmeyeceğime öyle emindim ki..
O yüzden şimdiye kadar izlemedim.
Ama George Clooney'i özlemiştim ve ne kadar kötü olabilir ki, dedim ve öyle izleyiverdim.
Bilim kurgu, uzayda falan geçiyor, eser miktarda George Clooney var amaa.. yani gayet güzel bir film.

Bu filmin dedikoduları ilk çıktığı zamanı hatırlıyorum ben.
Sandra Bullock ile George Clooney bir filmde oynacaktı. Aman Allah'ım bende bir bayram havası.
Romantik Komedilerin aranılan simasıydı Sandra. Ben bir o kadar romantik komedilerin aranılan izleyicisiydim, ne olursa izlerdim, klişe mlişe dinlemez hepsini aşkla seyrederdim.
Ama gel gör ki bu ikisi bir araya geldi ve çeke çeke bilim kurgu çekti.
Yıkılmıştım.
Belki depresyon bile diyebiliriz buna. ya da travma.
Tamam travma güzel travma kalsın.
Yaşadığım travmadan anca kurtulup izledim.

Film uzayda geçiyor dedim. Konusuna da kısaca değineyim, zaten bu sefer istesem de uzun değinemem :)
Uzaydaki görevlerinde beklenmedik bir sıkıntıyla karşılaşan ekipten hayatta kalanların yaşam mücadelisi anlatılıyor. 91 dk. ve bir an bile sıkılmadım.
Yalnız uyarı kapalı alan fobisi olanlar, nefes darlığı çekenler izlerken sıkıntı hissedebilir.

5 yorum :

  1. Ben de senin gibi beğenmeyeceğimi düşündüğümden uzun süre izlemedim. Sonra film bulamadığım bir gün hadi bunu izleyeyim bari diyerek izledim. Ama beklediğim gibi kötü değildi, hatta güzeldi. Hiç sıkılmadan su gibi akıp gitti. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iki kişilik hatta tek kişilik filmin sıkmadan izletmesi de çok ilginç he ;)

      Sil
  2. Bilim kurguyu severim, bunu da sevmişti :)))

    YanıtlaSil

söz sizin...