8 Şubat 2016 Pazartesi

So Ji Sub'un Yolu

Geçtiğimiz aylarda So Ji Sub'un Martı Yayınlarından bir kitabı çıktı biliyorsunuz.
Martı Yayınları bana göre atağa geçti.
Geçtiğimiz yıl çeşitliliğini gerek türk yazarlarla gerek çocuk kitaplarıyla arttırmıştı ve en son da bu biyografi serisi diyebileceğim çeşidiyle gönlümdeki yerini büyüttü.

Biyografi kitapları bizim ülkemizde cidden büyük bir eksiklik.

Almanya'da bir kitapçıya girdiğimde George Clooney'in farklı farklı kitaplarına denk gelip okuyamamanın sızısını ben yaşadım arkadaşlar.
Tabii ülkemizde de son yıllarda biyografik kitaplar çıkıyor ama genelde ikonlaşmış kimselerin.
Mesela Chanel, Audrey Hepburn, Marilyn Monroe gibi gibi..
Ama ben arkadaşım, George Clooney'in kapakta siyah beyaz bana gülümsediği bir kitabım olsun istiyorum. Çok mu?

George Clonney henüz kitaplığımda gülümsemiyor belki ama kesinlikle So Ji Sub karimatik bir şekilde ufka bakıyor.

Biyografik tür dedim ama aslında So Ji Sub'un Yolu öyle pek de biyografiye girecek türden değil.
So Ji Sub'un kendi yazdığı bir iç döküş gibi bir şey. Farklı bir kitap. Albüm özelliği de var, çok fazla fotoğraf da mevcut. Okurken onunla geziyor ve So Ji Sub'un yalnızlığına ortak oluyorsunuz.
Ben So Ji Sub sevdiğim için çok sevdim.
Tanımayanların keyif alacaklarını pek sanmam baştan uyarayım.

Kendimi çok şanslı görüyorum; o kadar koreli aktör varken So Ji Sub'un kitabı çıktı. Belki Bir gün George Clooney de çıkar belli mi olur? ^.^

Bir de kitabın boyutuna değinmek isterim.
İnternetten anlamamıştım boyutunu ama gayet büyük. Kitap boyutunda gerçi ancak kare. Anlatabildim mi?
Ciltli. Kuşe kağıt baskı.
Orijinali de böyle güzel mi bilmiyorum ama bizimki pek güzel.
(Bu kitabin videosunu da çektiğimin müjdesini vereyim :p Ama henüz düzenleyemedim. Düzenlediğim videolar için youtube kanalıma bakın bence ^.^)

İlk Aamir Khan biyografisi çıkmıştı Martı'dan yanlış bilmiyorsam. Sonra So Ji Sub'un yolu ve en son da Shahrukh Khan'ın kitabı çıktı.
Sırada ne var açıkçası ben çok merak ediyorum.

Buradan pek sevgili canım ciğerim Martı Yayınlarına sesleniyorum, siz bilirsiniz ama George Clooney iyi fikir bence.

Aranızda biyografi seven, bu kitapları okuyan ya da merak eden var mı?
Siz kimlerin kitaplarını okumak isterdiniz?

4 yorum :

  1. Frida nın biyografisini çok merak ediyorum bendeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi fridayı merak etmiyorum desem yeridir :D

      Sil
  2. Kesinlikle sevdiğim insanların hayatlarını araştırmayı çok severim kitapları ise daha iyi bir fikir tabi ki :) Bu kitap çok iyi olmuş ;)

    YanıtlaSil

söz sizin...