19 Ocak 2016 Salı

Ah O Kırmızı Elbise! Ah Jennifer

Jennifer Lopez'i ben beğeniyorum arkadaş.
Şahane bir kadın.
Tamam belki şahane bir oyuncu değil ama geri kalan her şeyi şahane.
1969 doğumlu şarkıcı/oyuncu/desinger/dansçı/yazar/yapımcı yaş-lan-mı-yor!

Saçı makyajı hep güzel, hep doğru. Tamam bazen çok uç hatta iğrenç de giyindiği olabiliyor ama bazen de öyle bir giyiniyor ki, tüm kusurları siliyor.
İşte bundan bahsediyorum!
Muhteşem değil de ne?
Fotoğraf eski, ne zamandan beri telefonumda ekran görüntüsü bilmiyorum ama saklıyorum.
Niye sadece kendime saklıyorum ki, dedim belki görmeyenler var..
Gözümüz gönlümüz açılsın.
Bir şal taktım mı üstüne düğüne-derneğe, bakkala-çakkala gidebilirim hatta bu kıyafetle yatabilirim. Hı hı hiç üstümden çıkarmam yani ^.^ Haksız mıyım a dostlar?!

14 yorum :

  1. Çok zarifmiş hakikaten...
    Renk geçişleri daha da asil yapmış kıyafeti..

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar zarif ne kadar güzel :) Bayıldım harika bütün güzel kelimeleri kullanabilirim.Kusursuzca taşımış bence elbiseyi :)

    YanıtlaSil
  3. rengi,ışıltısı,belinin kalıbı ve o bel bölümünde ki pile başlangıçları gerçekten efsane ama o eteklerinde ki o kadar kabarık pileler ben pek zevkime uygun bulmadım..:( ama dediğin gibi canım jennifer konusunda eksiğin var fazlan yok kadın ne giyse bomba etkisi yaratıyo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy ben plileri de zevkime uygun buldum beni düşün bi ne haldeyim :)

      Sil
  4. Ama yaaaa...gercekten coooooook güzel! Nasil seker görünüyor o elbisede. Saciyla, basiyla, makyajiyla, fizigiyle, karizmasiyla... cidden cok hos kadin, ben de bayiliyorum valla. Caaak! :)

    YanıtlaSil
  5. yaşlanmıyor demişsin ya çok doğru söyledn gerçekten de öyle ! bu kadın bir harika

    YanıtlaSil
  6. Gerçekten süpermiş bayıldımmmm..
    Belki bizim ünlü tesettür moda tasarımcılarımız da bu modelden bizler için tasarlar :)

    YanıtlaSil
  7. vAYY CANINAAAAAAA :)
    Nasıl da görmemişim ben bu elbiseyi , bayıldım :)

    YanıtlaSil

söz sizin...