29 Ocak 2016 Cuma

2015'in En İyi Kitapları

"N'oluyor Seyhan 2015 mi kaldı?" diye sorduğunuzu duyar gibiyim :)
Yıl sonunda size filmlerden dizilerden kitaplardan liste yapma fırsatım olmadı.
İstiyordum aslında. En azından Ocak ayı bitmeden kitap videosu çekeyim, dedim.
Bu benim de unutmamam için iyi en azından.



Videodaki konuşma hızım nasıl?
Normalde bu kadar hızlı konuştuğumu sanmıyorum. Video çekimi yaparken bana bir şeyler oluyor ve hızlı hızlı sıralıyorum. Bir de Seda, Arda gibi tekrar tekrar anlatıyorsun salak mıyız biz, dedi :)
Çok mu tekrar ediyorum ya? Aslında kestiğim kısımları görseniz bir de aynı şeyler dolambaçlı ve daha ayrıntılı anlatıyorum :P

Görüşlerinize açığım.
Videoyu beğenmeyi kanala abone olmayı unutmayın. Onlar işin teşvik eden kısmı.
^.^ Hoşçakalın.

6 yorum :

  1. Ben konuşma hızını gayet iyi buldum. Bu arada Sarah Jio'nun kitapları benim de favorim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh teşekkür ederim. hızlı geliyor bana ama yavaşlatamıyordum aynen devam o zmn :D

      Sil
  2. Valla ben bu videoyu cok sevdim:) böyle cekimlerde konusmak hic de öyle sanildigi gibi kolay degildir, insan nedense acaip bir heyecanlanir ve dili dolanir, normalde cok güzel ve rahat konusan biri de olsa. O yüzden ayrica begendim. Emeginize saglik:)

    Kitaplara gelirsek, genelde ayni tarz kitaplardan ve yazarlardan hoslandigimizi farkettim. Sarah Jio'nun bircok kitabini okudum ben de , keyifle.
    'Kiyiya vuran deniz kabuklari' bana görümcem tarafindan hediye geldi yilbasi tatilimizde. Kendi aldigim kitaplari bitirmek üzereyim, ondan sonra onu da okuyacagim, merak ediyorum simdiden.

    O sizin "cok cok cok" begendiginiz kitabi ben de cok cok cok merak ettim ve mutlaka okumak istiyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. euheue
      çok teşekkür ederimm güzel sözleriniz için bence de zevklerimiz uyuyor kıyıya vuran deniz kabuklarını okuduktan sonra yorumunuzu bekliycem ;)

      Sil
  3. sarah Jio'nun bu beğendiğin üç kitabını da bayıla bayıla okudum ve benimde en çok sevdiğim kitaplar arasında

    Sevginin Büyüsü'nü eşim tesadüfen almış isminden ve kapağından dolayı sanırım :)
    onu da çok severek okumuştum

    YanıtlaSil

söz sizin...