10 Aralık 2015 Perşembe

Alaska'nın Peşinde

Bu kitabı bana Fatoş'um hediye etmişti.
John Green'in tüm kitaplarını okumak istediğimi söylediğim bir yazımdan yola çıkarak Alaska'nın Peşinde'yi göndermişti, pek sevinmiştim.
Filmi çıkmadan okuyayım filmi çıkmadan okuyayım, dedim hatta Kağıttan Kentler'in fragmanını bile izlememiştim; aman hayal gücüme sınır koymasın, diye.
Halbuki bendeki kitapla filmi çekilen kitap farklıydı bunu anlamam biraz zaman aldı :)
Fatoş'umun bana hediye edişinin üstünden uzun bir zaman geçtikten sonra okuyabildim kitabı,
kitabı okuyuşumun üzerinden uzun bir zaman geçtikten sonra yazabiliyorum yorumumu da.
Ama Fatoş'um sağol varol, ne zaman kitabı görsem mutlu oluyorum ^^

Kitaba gelecek olursak, beğenmeyenler de olmasın karşın çok sevdiğim Aynı Yıldızın Altında kitabından ötürü beklentimin yüksek olduğu bir kitaptı Alaska'nın Peşinde.
Beklentim yüksek diye mi yoksa biraz vasat diye mi bilmem pek beğenmedim.
Beğenmediğim halde bile çarçabuk okudum ama bölümler birbiri ardına geçti, merak ettim okumak istedim hatta kitap bittikten sonra John Green'le muhabbet etmek istedim.

Malum olaya -ancak okuduktan sonra malum olan olaya- geri sayım şekilde gidiyor bölümler, sonra malum olay ondan sonra malum olaydan sonra gün şeklinde.
150 gün kala, 30 gün kala, 1 gün kala ve sonra 1 gün sonra 5 gün sonra.. gibi gibi..
Üniversite gençliği var bu kez kitapta.
Dersten kaytarma planları, lakaplar, şakalar..

Alaska dahil sevdiğim bir karakter olmadı. Ancak Alaska'nın kitaplarını kıskandım :) Hiçbir zaman okuyamayacak olması canımı çok yaktı ama bunu da inkar edemem.
Kısacası, John Green severler okusun, diğerleri john Green'in diğer kitaplarını okusun.
Peki ben şimdi ne yapayım?
Kağıttan Kentleri okuyayım mı izleyeyim mi??
Dahası bu kitabın videosunu da çekeyim ister misiniz? :) 
Ne videosu ayol, diyenler mi var hala? 
Bir önceki yazımda videoyu bulabilirsiniz ^^

2 yorum :

  1. Ne güzel okuyorsun , nasıl özeniyorum bir bilsen :)

    YanıtlaSil
  2. Bu kitabı kuzenim mutlaka oku dedi elime tutuşturdu ama ben ilk bir kaç bölümden sonra yarım bıraktım. Bir türlü alışamadım ve "bana böyle ergen kitaplarıyla gelme bir daha" diyerek kitabı kuzenime iade ettim. (Halbuki daha beter ergen kitapları okumuşluğum olmuştur.:)) Kitaptaki tek özentim Alaska'nın kitaplarıydı. John Green'in okumaya çalıştığım ilk kitabıydı ve sanırım bir süre daha onun kitaplarından uzak kalacağım. Sen bitirebilmişsin, tebrik ederim. :)

    YanıtlaSil

söz sizin...