15 Aralık 2015 Salı

Alaska'nın Peşinde, Aynı Yıldızın Altına Karşı: Yeni Video!!

YouTube kanalıma Abone olanlar, yüklediğim videolardan hemen haberdar oluyorlar.
Diğerlerine yok efendim blogda yazarak, yok efendim twitterda paylaşarak duyurmak kalıyor.
Yani bu hafta videosunu girerken, diyorum ki videolarımı izleyin yorum yapın abone olun ki ben de kendimi geliştirebileyim. ^.^

Bu haftaki konumuz kitap karşılaştırma. John Green'in okuduğum iki kitabını karşılaştırdığımı göreceksiniz videoyu izlediğinizde. Birazcık akışına bırakıp içimden geldiği gibi düzenledim videoyu, güzel yorumlar aldım. Siz de fikrinizi belirtirseniz sevinirim.

Aslında kitap yorumu dışında çekmek istediğim videolar da var. Ama daha "çok kitap" isteği de beni mest ediyor, gelecek adına umutlandırıyor.

O kadar videoda konuştum, bir o kadar da burada konuşmamın alemi yok. (Ama farklı konular bunlar. )



Eleştiri, yorum, istek ve görüşlerinize açığım.
Kanalıma abone olmak için kayıt olmanıza gerek yok kırmızı abone ol tuşuna basmanız yeterli.
İzlediğiniz, dinlediğiniz, okuduğunuz için teşekkür ederim :))

5 yorum :

  1. Seyhancımmm iyi ki açmışsın youtube kanalını sonunda :) Sesin ne kadar olgun ve güzel geliyor öyle :) Ben Kağıttan Kentleri okudumda izledim de ama bence okuyarak çokta vakit kaybetme derim bence izle ve geç.Ben kitabını öyle aman aman çokta beğenmemiştim harbiden Aynı Yıldızın Altında kitabından sonra ki kitapları bana hep çok vasat geldi :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buse teşekkür ederim ^^
      yorumun; işte aradığım yorum bu, dedirtti. en iyisi izliyim ben bu filmi de çıksın aradan :D demek ki aynı yıldızın altındadan sonra bizi kesmiycek hiçbir john green ;)

      Sil
  2. Seyhancım ikinci çekimde heyecanın birazcık azalmış ve çok daha rahatsın. Tebrik ederim canım. Eminim çok daha iyi olacaktır. Sevgi ve selamlar

    YanıtlaSil

söz sizin...