11 Kasım 2015 Çarşamba

Maleficent

Once Upon A Time dizisinde Maleficent karakteri çıkınca, hikayesini bilmediğimden filmini izlemeye karar vermiştim.
Her ne kadar Amerikan kültürüyle büyüdükse de eksiklerimiz olabiliyor tabii. Özellikle çocukluk dönemi eksikleri bunlar :)

Angelina Jolie'nin Malefiz'i canlandırdığı film sayesinde, bir de masal uyarlamalarına taktım.
Masal uyarlaması dosyası açıyorum, hayırlı olsun!


Hikayenin başı tanıdık değil: Bir insana aşık olup ona içini açtıktan sonra ihanete uğrayıp kötü olan bir peri kızı Maleficent.
İhanet eden kız evladı sahibi olunca onu lanetleyecek bir 'kötü peri'.
Bu kısmı tanıdık işte; bilirsiniz hani, üç peri bebeğe iyi dilekler hediye ederken bir peri de davet edilmediği için kızı lanetliyor ya, işte o peri bu peri.
Uyuyan güzelin hikayesi yani.

Çok severek izlediğim, beğendiğim bir masal uyarlamasıydı.
Angeline Jolie çok yakışmıştı rolüne, bayıldım.
Spoiler de vereceğim: Sonu biraz değişik. Değişik hali de harika! ^^

Daha çok masal uyarlasınlar, ben izlerim!!

17 yorum :

  1. Ben bu filme bayılmıştım :D 2 defa izledim gerçi ikincide uyuyakalmışım ama :D
    Karga vardı ya ay o adam bana bir itici geldi ki >.< Bi de o karga iticisi Aşk ve Gurur ve Zombiler'de Darcy'yi oynuyomuş. Sinir oldum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gayet normal nasılsa ilkinde tamamını izlemiştim.

      Sil
  2. Bende izlerim masal uyarlaması. Güzel oluyor. Angelina ne oynasa yakışıyor bir de.

    YanıtlaSil
  3. Bende izlerim masal uyarlaması. Güzel oluyor. Angelina ne oynasa yakışıyor bir de.

    YanıtlaSil
  4. Bizde fazla bir beklentimiz olmadan girmiş, severek izlemiştim. Mutlaka tavsiye ederim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beklenti önemli tabii, ben de yüksek beklentiyle izlemedim ;)

      Sil
  5. Angelina'nın bence en iyi oyunculuklarından biri. Bayılmıştım filmi izlerken :)

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Once upon a time dizinsini ben izlemiştim sevmiştim.
    Degişik ve güzeldi. Ama hafızam biraz zayıflamış bu karakteri hatırlamıyorum.
    Masalsı filmleri animasyonları cok severim.
    Bunuda listeme ekleyeceğim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geçen sezon vardı, bu sezon da olması lazım henuz bu sezon bölümlerini izlemedim.

      Sil
  7. ben de alkışlıyorum çok güzel bir uyarlama , bu kadın daha çok film çekmeli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)
      daha ne yaptın 100 tane çocuğu var :P

      Sil
  8. Angelina olup da beğenmemek mümkün değil :)

    YanıtlaSil
  9. tereddütle yaklaşıp ;bayılarak izlediğim bir filmdi.. çocukluğunuzdan aşina olduğumuz masalların yeniden uyarlamalarını( içeriğinde verilen mesajların değiştiğini farkederek ) izlemek oldukça ilginç... once upon time fragmanlarını keyifle izleyip bir türlü izleyemediğim bir dizi.. downton abbey de final yapıyor, izleyecek dizim kalmamışken one upon a time a mı başlasam ne yapsam Seyhancığım ?

    YanıtlaSil

söz sizin...