9 Ekim 2015 Cuma

Cennetin Çocukları

İran sinemasına Bir Ayrılık filmiyle giriş yaptığımı sanıyorum.
İran filmlerinden oluşan da bir listem var ama bir türlü filmlerin üstünü çizemedim.
Pek sevdiğim bloggerlardan sıkı İran sineması izleyicileri varken listemin olmaması mümkün mü?

Ancak bu filmi izleyişim Kezban'ın sitayişle bahsetmesinden hemen sonra gerçekleşti.
O akşam izlemeye karar verdim.

Daha ilk dakikalarda ağlamaya başladım.
Bu doğu filmlerinde yoksul çocukların saflığı..
Allah'ım insanın içi parçalanıyor.
Yediğinden, içtiğinden, kutularda bekleyen giymeye fırsat bulunmayan ayakkabılardan utanıyor insan.

Ali'nin, kız kardeşinin onarılan ayakkabısını ayakkabıcıdan aldıktan hemen sonra kaybetmesiyle açılıyor film.
Bir çift ayakkabının içinizi bu kadar acıtmasına inanamayacaksınız.
İzleyin.
Hatta etrafta hayatından şikayet eden ergenler varsa onlara da zorla izletin!!

6 yorum :

  1. Ah Seyhan 5-6 yıl önce izledim hatta eşim denk gelmiş mutlaka izle dedi öyle izledim.İçini acıtıyor resmen ve şu doyumsuz halimizden utandırıyor.Oy yine kederlendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah evet ya sorma,
      başka filmler de var izlemeye korkuyorum :)

      Sil
  2. Bu film süperdi, senin beğenmen ne güzel #canımseyhan iran sinemasını en çok ağlamak istediğim zaman izlemek istiyorum ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mrs jasmine bilirim pek seversin, senin önerilerin sık kullanılanlarımda ekli ;)

      Sil
  3. ahhh, hiç unutulamayacak bir film. şöyle bir silkeleyip savurur insanı..

    YanıtlaSil

söz sizin...