1 Mayıs 2015 Cuma

Küçük Göğüslü Kadının Strapless Israrı

Nereden çıktı şimdi bu konu?
Az sonra hepimiz öğreneceğiz.
Bazı şeylere anlam veremiyorum bakalım, belki bana birileri açıklar ya da yalnız değilsin der.
Eleştirilere açığım yaw yanlışım varsa düzeltiniz.

Askısız kıyafetlere bizde straplez deniliyor denmesine ama nasıl yazılıyor?
Tdk'da böyle bir kelime bulunamadı, diyor ben de bu yüzden ingilizcesini yazıyorum.

Kadınların aşırı sevgisi var askısız kıyafetlere.
Özellikle gelinler acayip düşkün desem yanlış olmaz.

İnsanın sevdiği şeyi giymesinden yanayım aslında.
Sevmek önemli evet ama bence rahat etmek de önemli yakışmayan bir şeyle nasıl rahat eder ki insan?
-Yalnız kabul edin güzel bağladım :)-
Yakışımıyor arkadaşım herkese.
Erkek gibi sırtları olanlara yakışmıyor mesela.
Temel Reis'ten hallice kolları olanlar giymesin, derim bana soran olsa, ya da omuzsuzlar..
Veya işte ne bileyim, hay Allah ille söyleteceksiniz Gülşen gibi küçük göğüslüler...



Ben Gülşen'in konserine gitmiş insanım, dinlerim, beğenirim.
Son klibini izledim. Şarkı acayip hoşuma gitti.
Ama bana bir deyin hele, yakışmış mı? Takıldım kıyafetine yaw.
Tamam uzatmıyorum.
Sözü size bırakırken Metin Arolat'ın yönetmenliğinde Küba'da çekilen klibi buraya koymayı bir borç bilirim.



Not: Yazıyı yazarken şarkıyı bangır bangır dinlediğim için ne yazdığımı tam bilmiyorum. Kusura bakmayın nicedir şarkı dinlemiyormuşum onu da farkettim. Hadi son kez beraber dinleyelim :)

22 yorum :

  1. Basligina gozum fena takildi :) ve bir an gulsenin o halini merak :))

    YanıtlaSil
  2. ben hic yakistirmiyorum kadinlara banyodan sonra havlu dolamis gibi duruyor insanlar rahatsiz olduklarinda surekli cekistirenleri de pantalonunu gobegine cekip duran erkeklerle benzetiyorum. estetik estetik estetik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. estetik. aslında başka bir şey demeye gerek yok ;)

      Sil
  3. Ben de sevmiyorum :) düştüm düşeceğim diyor Kıyafet resmen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yoksa amac o da biz mi telaş ediyoruz :))))))

      Sil
  4. Ben kimseye yakıştırmıyorum :D Çünkü habire elleri üzerinde. Ya bırak düşsün ya giyme :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))))))))) ayyy yokk düşmesinn ayolll :)

      Sil
  5. ne küçük göğsü ?? GÖĞÜS YOK YAWWWW !!!
    hele o 30 santimlik bacaklarına giydiği bağcıklı sandaletler !!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) ben de acaba ağır mı kaçtı eleştirim demiştim :))))))

      Sil
  6. bu kanıda çok haklısın bence Seyhancım bu kadını giydirenin gözü zevki yok bence zaten nasıl ilgi çekeriz derdindeler nasıl yakışır derdinde değiller bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında olay o, ilgi çekmek.. teşhircilik satıyor onlar da bunu yapıyor, güzel olduklarını iddia etmiyorlardır herhalde.

      Sil
  7. ayy ne güldüm :) aynen öle aynen ölee :D gülşen okur mu ki ?

    YanıtlaSil
  8. evet çok haklısın...

    ayrıca şarkı ve Gülşen her zaman başarılı...
    birde benim merak ettiiğim acaba neden bir çok ünlü gibi silikon yaptırmıyor :) :)
    Şimdi Gülşen bu yoruma -sanane beee ! yazmaz mı ?:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. katılıyorum ben de çok başarılı buluyorum,kılık kıyafet haric ;)
      slikona da gerek yk yaw, vücut tipine uygun giyinilmesi yeterli olmaz mı ;)

      Sil
  9. Ben de trapless gelinliği hiç yakıştıramıyorum hemcinslerime. Geçen de bir düğüne gittim, kız strapless giymiş ama kızın göğüsleri gerçekten oldukça büyüktü sanırım, acayip göz tırmalayıcı bir hali vardı. Hele bir de oynarken o straplesin içindeki halleri.. Feci.. Sonra damat çekti kenara, duvağıyla göğsünü kapattırdı. Ay görmen lazımdı Seyhan, tam bir komediydi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay nasıl yazık ediyorlar kendilerine yaw :/
      ona sorsan eminim cok begenmiştir kendini .)

      Sil
  10. kız o ne tahta gibi. yine doğru noktaya basılan parmak! çek kız parmağını :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o parmağımı bir gün birileri dava etmez umarım :))))))))))))

      Sil
  11. Seyhan bende saçların o fırlayışına takıldım, ne yapmaya çalışmışlarsa olmamış buradan sesimi duyurmak istiyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))
      frida ve birine daha -adı gelmedi aklıma- gönderme varmş, onların tarzında esinlenilmiş, modern sanat diyolla buna jasmine, lütfen daha geniş bak saça başa :P :))))))

      Sil

söz sizin...