7 Mart 2015 Cumartesi

Kitap Hediyesi İçin Son Çağrı

Gün sonunda bitecek olacak kitap hediyesini hatırlatmak istiyorum.
Yorumlarda o keseyi de istiyorum diyenler olmuş.
Siz sanıyor musunuz ki ben sizi kesesiz bırakacağım.
Kitap, kazanana deniz feneri koyu lavanta kesesiyle beraber gidecek.
Bakalım o şanslı yorumcu kim olacak?


Biraz yazardan bahsedelim, sizi fazla tutmayacağım sonra çekilişe katılmayanlarınız varsa çekiliş yazısına yorum bıraksınlar unutmadan, diye.

KIMBERLEY FREEMAN, Londra’da doğmuştur ve o üç yaşındayken ailesi Avustralya’ya taşınmıştır. Şuan yaşamakta olduğu Queensland’de büyümüştür. Asıl ismi Kim Wilkins olan yazar, çocuk ve tarihi kurgu kitapları da yazmıştır. Kimberley Freeman adını ise yazmakta olduğu kadın edebiyatı kitaplarında büyükannesini onurlandırmak için kullanmaktadır. 
Ben dilini -ki güzel çevrildiğini için teşekkür edilmeli-, ve işlediği konuları çok seviyorum. Umarım tüm kitaplarını okuma şansı buluruz.

Ama önce Deniz Feneri Koyu'nu okuyalım. ^.^
Bunun için ise şurada süregelmekte olan çekilişimize yorum bırakmayı ihmal etmeyin.