26 Ocak 2015 Pazartesi

Yersiz Cümleler

E artık bir kitaptan bahsetmenin zamanı geldi.

Ben özledim siz özlemediniz mi?

Tüyap'ta Nergiz'in imza gününe gidemediğim için üzülmüştüm. 
Gideyim kitabımı imzalatayım, bir de bir çay içeriz diye heveslenmiştim ancak gerek yoğun gündemim gerekse Tüyap'ın İstanbul'da olmayışı bu görüşmeyi gerçekleştirmemize mani oldu.

Ben imza gününe gidemedim belki ama imza ayağıma geldi.


Sağ olsun Nergiz'im  imzalamış ama ne de güzel imzalamış. 
Övgülere layık olan kendisiyken, beni de şımartmış.
Yazar sıfatını konuşturmuş imzalarken.

Çok genç bir yazarımız Nergiz Garipli.
Kendisini blogundan tanıyanlarınız olacaktır.
Birçok denemesi olmasına rağmen, ilk kitabının şiir olmasını tercih etmiş.
Bilmesem o satırların bu kadar genç birinden çıktığını tahmin edemem.


Sıradanlıktan uzak, bu tarzı sevenlerin baştan sona okuduktan sonra elinin altında bulunmak isteyeceği bir şiir kitabı.

Yolun açık olsun güzel kardeşim...

2 yorum :

söz sizin...