29 Aralık 2014 Pazartesi

Pazarları Hiç Sevmem II

Pazarları hiç sevmem 2 de neyin nesi? diyenlerinizi, pazarları hiç sevmem (1) yazıma alayım.

Daha önce "pazarları hiç sevmem" filmi hakkında izlemeden atıp tutmuş bulunduğumdan başlık bu şekilde geldi.
İzlenecek onca güzel film varken kısa sürmesinden kelli, bu filmi izleyip aradan çıkartmalı, dedim.


Bir film ne kadar kötü olabilirse ancak o kadar kötü ve sıkıcıydı.
Soundtracki ise muhteşem bir Nil Karaibrahimgil parçası.
Ve bir de filmin ismi güzel, çok güzel.

Her şeyin bir amacı vardır ama hayatta değil mi?
Benim bu filmi izleyip beğenmemem, sonra bu yazıyı yazıp başlığına da Pazarları Hiç Sevmem 2 koymam belki de Pazarları Hiç Sevmem 2'nin senaryosunu benim yazmam gerektiğine dair bir işarettir.

Evet evet harika olay örgüsü dizilmeye başladı bile.
Öyle ki, birinciyi izlemeden ikinciyi izleyebileceğiniz türde bir hikayesi olacak.
Yani ki aman 'Seyhan ikincisi çekmeden birincisi izlemeliyim'in derdine düşmeyin :)
Her şey sizin için.

7 yorum :

  1. Filmin ismi beni de büyük beklentiye sokmuştu açıkçası.
    Ama izleyince -güzel görüntü çekimleri haricinde- hayal kırıklığı yaşamıştım.
    Konu ne, neye hizmet ediyor, pek bilemedim vallahi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay aynen ne alaka yani, bi konusu bi amacı var mıydı, sert kaçar diye demiyim dedim ama aptalca yani, yazık emeklerine.

      Sil
  2. :) sen sevmediysen izlemeye değmez..

    YanıtlaSil
  3. Allahımm ben bu blogu iyi ki buldumm :) bi günde bisssürü yazınızı okudum çok yakın hissettim sizi

    YanıtlaSil

söz sizin...