2 Aralık 2014 Salı

Hiçliğin Kıyısında

Benim aslında kitap okumaya hiç vaktim yok biliyor musunuz?
Ama kitaptan dahi soyutlarsam kendimi, patlayıveririm mazallah diye bir ödül gibi az da olsa okumaya çalışıyorum.
Bu minvalde neden kendime sayfa sınırlaması getirdiğimi anlamışsınızdır.
Kitaba başlarken "50 sayfa Seyhan!" dedim.
Sonra kitaba başladım ilk gün, pat, 100 sayfa :/
Hadi neyse vaktim varmıştır, istisna yapmışımdır, fark etmemişimdir gibi gibi bahaneleri çoğaltabilirim.
İkinci gün 200 sayfa okumama nasıl bir bahane bulayım peki?!
Asi tabiatım var da inadına mı daha fazla okuyorum, yoksa kitap mı güzel?

Kitap güzel arkadaşlar ;)


Bu kitabın basılmasını uzun süredir bekleyen insanlar varmış. Kitabın yorumlarında; aylardır, gecen yazdan beridir, nicedir vs vs bekleyen okuyucuları gördüm.
Şaşırdım. Basılmayan kitabı nereden duyup da basılmayı bekliyorlar, ne kitap kurtları var maşallah. Neyse.
Merak ettim haliyle. Ama beklentimi yükseltmedim. Siz de yükseltmeyin.
Kapak güzel ve karamsar. Dram bekliyordum ve dram olsun ama depresiflik olmasın diye umut ederek başladım okumaya.
İlk aşkını geçirdiği trafik kazasında kaybettikten sonra bir daha hiç ağlamamış bir kız var karşımızda.
Tam zıttı aşırı atak ve neşeli bir arkadaşı var bir de.
Yaşadıkları bir anlaşmazlık (burayı öğrenmeyi size bırakıyorum) sonucu Camyrn sırtına çantasına takıp plansız programsız çekip gidiyor.
Gerisi yolculukta başına gelenler..
Çok eksik anlatıyorum bunun bilgisini düşeyim. En basitinden "esas oğlan"dan hiç bahsetmedim. Çünkü ben bu kadarını bile bilmiyordum kitaba başlamadan, haliyle ikinci bir anlatıcı olduğunu gördüğümde hoş bir sürpriz olduğunu düşündüm. Ama artık sizin için sürprizlikten çıktı :)

Bu arada dövme yabancı kitaplar arasında klişe haline geliyorken, bu kitapta en anlamlısına rastladım. ^.^

Keyifle okundu bitti. Sıradaki!
Sadece 50 sayfa Seyhan!!

13 yorum :

  1. Gündüz sefası nasıl gidiyooooooor ahhh aklım kalbim onda henüz edinemedim ! okunacaklar minik bir tepe oluşturdu hatta bu kitap da okuyacaklarımın arasında süprizde kaçtı bak şimdi esas oğlanla :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vakitsizlikten ağır ilerliyorum ama hoş bir hikaye gibi. yalnız klasik jio ;)
      yok yok kaçmadı sürpriz, okuyunca göreceksin

      Sil
  2. "Ama artık sizin için sürprizlikten çıktı" yazmışsın ya , o an verdiğim tepki karşısında şu an kendimi çok terbiyesiz hissediyorum :)
    Ama senin yaptığın da ayıp yani ...
    O değil de dövmeyi merak ettim şimdi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım ciğerim hiç öyle şey yapar mıyım?
      bu kitabın tanıtımını okusan ya da başka bir yoruma denk gelsen veya alıp okumaya başladıktan sadece 30-35 syf sonra ögreneceğin bir bilgi idi. sadece ben hiç fikir sahibi olmadığım için hoş bir sürprizdi :(
      ama affedireceğim kendimi.

      Sil
  3. Evet,bu kitabı ben de merak ediyorum.Yorum için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  4. Seyhan ben yine okuyamıyorum ama senin kitap yorumlarını okuyabilmek çok güzel :) go Seyhan go! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okursun okursun.. sen okumaya muhakkak zaman ayırırsın.
      :*

      Sil
  5. 50 sayfa yeter mi ki Seyhan aaaa :)

    YanıtlaSil
  6. anlatışınla bile kitabı almak için acele edesim geldi.. ki elimde okunacak dolu kitap varken.. ki elimde alınacak bi dolu liste de varken :) eh eve gidene kadar aldım aldım
    yoksa listenin sonuna eklerim

    YanıtlaSil
  7. Yanıtlar
    1. bir çırpıda okuyacaksın bak gör, nilgüncüm seni seviyor ve öpüyorumm.
      :*

      Sil

söz sizin...