11 Ağustos 2014 Pazartesi

Uzun Hikaye

Okuyalı uzun zaman oldu bu kitabı.
Kitaplarını elden çıkaran Nergisim'den istemiştim.
Bana göndermişti. O kalem de ondan.
Ne güzel zamanlardı değil mi Nero'm ya..


Mustafa Kutlu kulaktan kulağa yayılarak popülerleşen bir yazar bence.
Herkes birbirine Mustafa Kutlu kitaplarını gönül rahatlığıyla öneriyor.
İnce kitaplar ruhunuza işliyor.
Bizden hikayeler. Bizi bize anlatan hikayeler.
Sıcacık.
Bir dostla muhabbet eder gibi. Bir dostun hikayesinin onun ağzından dinler gibi okuyacağınız kitaplar.

Şimdi hatırladım, filmini de izleyip öyle yazmak istemiştim yazısını. Ancak bir türlü izleyemedim filmini o yüzden yazısı bu kadar gecikti.

Kitap zaten çok ince, konusuna değinmeye gerek yok, kaldı ki araştırmayın konusunu, alın okuyun.
Ben çok doğru bir zamanda okumuşum herhalde, aradan zaman geçmesine rağmen beni çok etkileyen yerler olduğunu hatırlıyorum.
Hele daha önce Nergis okurken altını çizmemiş olsa okuyup geçeceğim yerlerde takıldım.
Bu kitap benim için önemli bir kitap.
Sadece, kitap kapağı filmden sonra değiştirilmeseydi daha iyiydi, diye düşünüyorum. Çünkü önceki kapak çok daha güzelmiş.

24 yorum :

  1. Ben filmini izlemiştim ama kitap başka mutlaka okunmalı diye listeye eklemiştim.Şimdi bu hatırlatma iyi oldu.Ama ben de kapaktan yana seninle aynı fikirdeyim.Keşke değişmese.Bulursam eski kapaklı halini almak isterim.Sevgiler keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hatırlatma benim işim :)
      bulursan bence de eski kapaklı halini al ;)

      Sil
  2. bende filmini izleyip sinemada ağlamıştım..bir iki damlacık :))
    kitabını okuma fırsatı bulamadım ama dediğin gibi keşke filmden sonra bu kapakla çıkmasaydı bu kitap zira insan resmen soğuyor
    Mustafa Kutlu nun tufandan önce isimli kitabı da güzel tavsiye edebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demek bir iki damlacık he ;)
      önerini dikkate alacağım teşekkür ederim ;)

      Sil
  3. Altı çizili satırlar nedense bir başkasının hatırasını barındırdığından daha duygu yüklü geliyor bana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle kesinlikle.
      o yüzden ben kitapları çizmem benden sonra okuyan ruh halimi anlamasın diye :)

      Sil
  4. Mustafa Kutlu... Sanırım hiç bir kitabını okumadım ama çok kitabının ismini bilirim Edebiyat sağ olsun :)

    YanıtlaSil
  5. filmini severek izlemiştim , bu sene kitap okumaya başlamayı düşünüyorum bakalım ne kadar gerçekleştirebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ee evlendin barklandın tabii, bi de atanırsan bol bol okursun, okumalısın ;)

      Sil
  6. bende çok sevdim kitabını, filmini sever miyim bilmem. öyle bir solukta okumuştum işte..

    YanıtlaSil
  7. Okuduğum ilk Mustafa Kutlu kitabıdır ve özeldir. Ancak filmden sonra okuma gafletine düşmüştüm. İlk okumam da aradığım etkiyi alamasam da aradan zaman geçip tekrar okuyunca daha etkileyici olmuştu. Filmi de çok güzeldir. Ama filmle kitap arası tutarsızlıklar olduğunu belirtmeliyim. Severim Kutlu'yu. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. filmi, kitabı biraz biraz unutmaya başlayınca okumalıyız yoksa filmin kitabın yanında hiç şans olmaz ^^

      Sil
  8. En çok da hakkında hep güzel şeyler duyduğum yazarları daha hiç tanımadan çok seviyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insan hissediyor içten sevgiyi.
      o zmn da bi bakmışsın sen de sevmişsin ^^

      Sil
  9. evet güzel bir hikaye... Mustafa Kutlu insanları ve karakterlerini yerine çok güzel oturtan bir yazar. Aniden sıradışı sonuçlar içinde buluyor insan kendini..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyleyse diğer kitapları da okunmalı ^^

      Sil
  10. evet gerçekten güzel bir hikaye ve güzel bir yazar... ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  11. evet gerçekten güzel bir hikaye ve iyi bir yazar...

    YanıtlaSil
  12. evet gerçekten güzel

    YanıtlaSil

söz sizin...