25 Ağustos 2014 Pazartesi

Erken Rüya Zamanlar

Fatma Erdek'in yayımlanan son romanı.
Kara Kış Beyaz Düş beni öyle etkilemişti, ben o kitabı öyle sevmiştim ki, Fatma Erdek ne yazsa okurum, diye düşünmüştüm.
Bu kitabı bekliyordum.
Tatil için yola çıktığımda geldi kitabım. Kargo poşetini açmaya bile vaktim yoktu, poşetle beraber attım çantama. Tatil beklediğim gibi geçmezse bile seveceğim bir kitabı yanıma aldığımdan emin olmanın verdiği huzuruyla düştüm yola.


'Erken Rüya Zamanlar'da bir zaman bir aşk yaşamış ancak yanlış yönlendirmeler neticesinde ayrı düşmüş iki sevgilinin yollarının yıllar yıllar sonra tekrar kesişmesi anlatılıyor. Bir taraf, ki hatasının farkında, üzgün, pişman ve hala seviyor, diğer taraf ayrılığın nedenini hala tam çözememiş sinirli, kırgın ve hala seviyor.
Ve olayları bir Eser'in bir Nehir'in ağzından dinliyoruz biz.
Ve bu anlatımı seviyorum.
Sadece anlatımı da değil, Fatma Erdek karakterlerini bir başka sevdiğimi bir kez daha idrak ediyorum.
Hayatın içinden biz gibi karakterler. Karar veren, sinirlenen, bir an gaza gelmişken bir an yılmış, vazgeçmenin eşiğinde ya da vazgeçmekten vazgeçmiş..

Karakterler bahane bence, ben Fatma Erdek'i seviyorum!
Benim gibi Aile-Drama türü kitapları seviyorsanız.. pardon da ne duruyorsunuz?
;)

4 yorum :

  1. Çok merak ettim, okunacaklar listeme aldım..:)

    YanıtlaSil
  2. 3 kitabı da birbirinden güzel, üçünü de al listene ;)

    YanıtlaSil
  3. aa, ilk kez duydum adını. çok cahilim çok :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. est şekerim ben de bir kaç ay evvel tanıştım ama işte çok sevdim ^.^

      Sil

söz sizin...