30 Temmuz 2014 Çarşamba

Kenan ile Beren Evlendi!

Bayramın son gününde güzel bir haber alıp sizinle paylaşmamak olur mu?
Her ne kadar az önce misafir uğurlamış olsam da, her an yeni bir misafir gelme ihtimali olsa da bilgisayarı açıp blog yazma riskini göze aldım :)

Beren Saat ve Kenan Doğulu'yu  zaten çok yakıştırıyordum.
Düğün fotoğrafları da harika.
Beren Saat ve gelinliği oldukça sade. Sade olduğu kadar da şık ve hoş.
Çok ama çok beğendim.

Gelini beğendim peki Damat Doğulu?
Bence o da harika. Özellikle damatta klasikten yanayımdır ama süper olmuşsun Kenan'cım demeden geçemeyeceğim.


Umarım her zaman böyle uyumlu ve hoş karelerde yer alırlar ayrılık haberlerini almayız.

Not: Bu yazı yazılırken bir misafir daha ağırladık :)

23 yorum :

  1. anaa ilk senden duydum vallahi Allah mesut etsin bence çok yakışıyorlardı bu arada bu bloggerlık konusunda biraz yeniyim rica etsem bana yardmcı olabilir misiniz bloğumla nasıl daha çok kişiye ulaşabilirim bu blog tasarımını falan nasıl geliştirebilirim şimdiden çok teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kumanda panelinde ayarlardan öncelikle kelime doğrulamayı kaldırmalısın. yorumları yayınlanmadan sana onay sorabilir güzel olur :)
      şablon seçip değiştirebilirsin. tavsiyem sade bir şey seçmenden yana ;)
      bunun dışında özel bişiler istersen şablon ayarlayan arkadaşlar var ;)

      Sil
  2. ben ayrılırlar diye bekliyordum:)

    ne diyelim Allah mesut etsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Allah ayırmasın yaw yakışıyorlar, kenanın yaşı geldi bebek bekliyorum onlardan :D

      Sil
  3. :)))) bi yastıkta derler büyükler

    YanıtlaSil
  4. Allahım inanamıyorum! Sonunda annem duysa deliricek :D

    YanıtlaSil
  5. Ben çok yakıştırıyorum bu ikiliyi. Dediğin gibi umarım ayrılık haberi almayız.

    YanıtlaSil
  6. Hahahah ne hızlısın seyhanımmmm valla bende beğendim kareler çok hoş !

    İyi bayramlar diliyorummmmmmm 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. görür görmez yazmalıyım dedim demo paylaşmış igde :)
      berene bayıldım ki normalde sevmem bile :/

      Sil
  7. Çok şekerler bayıldım ikisine de :)

    YanıtlaSil
  8. Evlilik haberleri guzel ama korkuyorum bir ay olmadi bir yil sonra anlasamadik desinler..
    Ya da korkmuyorum normal diyorum :))
    Beren dizilerde o kadar gelinlik giyindi ki bu bir diziden kare diyesim geldi gorunce :))
    Ne diyelim mutlu olsunlar ayrilmasinlar.. Coluga cocuga karissinlar
    Tum bekarlar evlensin hayirlisi ile :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bilmiorum berenin giydiği gelinlikleri daha önce hiç bişiyini izlemedim :) pek sevmem de ama buradaki haline bayıldım. açıkça!
      çoluk cocuk eet baskı yapıyorum yapsınlar :D

      Sil
  9. Mutluluklar dileyelim bizde, kendilerine.. Bir ömür.. :)

    YanıtlaSil
  10. Dün gece rüyamda bunları görmüştüm nası bi zihin altım varsa artık :)

    Kenanı pek sevmem Beren çok sevimli
    Mutlu mesut yaşlansınlar artıkın ne diyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimki de tam tersi bereni sevmem kenanı severim ama yakışıyolla yaa

      Sil
  11. Beren saati çok sevmesem de evlenmelerine çok sevindim yakışıyorlar Allah mutluluklarını daim etsin :) düğün konseptine bayıldım *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. müge bendensin!
      evet evet evet ben de ben de bende diyeceğim bi yorum bu :D

      Sil
  12. Beren Saat de uzun ağızlı gene çirkin çıkmış be

    YanıtlaSil

söz sizin...