10 Haziran 2014 Salı

Love Rain

En sonunda başladım diziye.

Başlasam mı başlamasam mı, izlesem mi izlemesem mi?, diye düşünürken o da ne; Seo In Guk mu oynuyormuş bu dizide?! Öyleyse izleyeyim, diyerek başlayıverdim.
Ne yapmışsın bana be çocuk!
Ay hiç de sevmediğim bir roldeydi böyle tiplemeden hallice karakterleri hiç sevmem aslında.
Nerede Reply'deki asalet, nerede Master's Sun'daki karizma?!


Ama Seo'cum bu rolü de güzel oynamış.
Hep diyorum çok iyi oyuncu bu çocuk ^.^


İlk bölüm dizi olduğunu unuttum bir film izliyormuş gibi hissettim. Cidden unuttum dizi olduğunu. Bitince, "aa evet diziydi bu değil mi?", diye kendime geldim. Öyle ciddi bir yapımdı.
Yetmişlerde birbirine aşık olup kavuşamayan çiftin, ikibinlerde çocuklarının tanışıp aşık olması sonra anne ve babalarının birbirlerinin ilk aşkları olduğunu keşfetmeleri, bunun üzerine afallayıp kararsız kalışları..
Dizide yaşanacak olan gelişmeler bunlar.

Dizi hakkında, ilk bölümlerin çok güzel olduğunu sonradan bazı yerlerinin sıktığı, yorumlarını okumuştum. Ondan etkilendiğimden midir bilmem, aynen ilk bölümleri art arda izledim, sonralara doğru biraz tekrara düşmüş gibi hissettim, sıkıldım, derken toparlanıp bitti. Demek ki 20 değil de 16 bölüm olsaymış harika olacakmış.


Oyuncuları çok beğendim genel olarak. Çoğu iki rolde birden oynuyor. İki kişiyi yani. Çok güzel canlandırmışlar ama hal ve hareketler mimikler değişmiş, bilmeseniz, yaw aynı kişi değil bunlar, dersiniz..



Fotoğrafları görünce ne demek istediğimi anladınız sanırım?

Şimdi yazıyı hazırlarken söylemek istediğim çok şey olduğunu fark ettim. Etkileyici sahneler, beğendiğim mutlu olduğum yerler, unutamadıklarım falan. Ama sizi sıkmayacağım yeteri kadar uzattım farkındayım.
Ama benden gelinliğe değinmemi beklersiniz siz bilirim :)


Gelinlik neyse de saça bayıldım. Bayıldım!

19 yorum :

  1. İzledim bunu ve evet çok ayrı bir yeri var çok duygulu ama :((

    YanıtlaSil
  2. Love rain farklı bir yapimdi ben cok sevmiştim zamanında izlerken ;) o günümüz jks degilde o eski zaman jks beni daha bi etkilemisti yinede günümüz jksun arabada aglama sannesi güzeldi :) müzikleri de güzeldi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen geçmişteki süperdi süper!
      müzikler pek dikkatimi çekmiyor ya inanır mısın :D

      Sil
  3. bu diziyi sürekli erteliyorum nedense ama izlesem güzel olacak galiba o kadar güzel anlatmışsın ki ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. muhakkak daha güzelleri vardır ama iyi geldi bana. ^^

      Sil
  4. sen uzman olmuşsun çekik gözlülerde, bana hepsi aynı gibi geliyor :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eveet biraz izlemek lazım sonra hepsini ayırıyorsun :D

      Sil
  5. Ahh Seyhannn bende bayilmistim saça :)) ve dedigin gibi ortalarda sıkmıştı çok keşke 16 bölüm olsaymış.
    Annemin Koreli yapimcilarla ilgili bir tezi vardı ona göre adamlar işte tasarruf etmek için 1 oyuncuyu 3 4 rolde birden oynatiyodu. Nasil yani dedim baksana ayni adam 3 yerde birden oynuyor demisti. Meger hepsi cekik oldugundan ayırt edemiyormus canim benim onu farkettim :) sonra bu diziyi izlemeye basladigimda anneme senin tez doğru cikti dedim ama sonra farkettim ki olay öyle değilmiş arkadaş :) mrl

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. euheueh annen harika bir tespitte bulunmuş canım yaaa..
      çok bilindik bir diziymiş vaktiyle demek ne çok izleyen varmış

      Sil
  6. Yazını okuduğumda son zamanlarda hiç dizi izlemediğimi farkadaen bende bu diziyi izleme isteği oluştu :) Bu kore kızları ne kadar güzeller. Duru bir makyajla ne kadar harika oluyolar. Bir de masumlukları yok mu ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kore dizileri bağımlılık yapar, gel katıl aramıza :D

      Sil
  7. İlk 4 bölümde "şimdiye kadar izlediğim en iyi kore dizisi, çok sevdim" demiştim ama devamında sıkıldığım yerler oldu... Yine de oyuncular çok tatlıydı, herkes I'm Sorry I love You da ağlamaktan helak olur ya, ben onu sakince tamamlayıp bunda yüzüm gözüm şiş dolaşmıştım... İzlediğine çok sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten mi aslı? o akdar mı ağladın ya, hem de iamsorry ye ağlamayıp?!
      sen bahsedene kadar bu diziden hiç haberim yoktu. ilk dört bölüm güzeldi evet ama sonraki bölümlerde yani günümüze geldiklerinde çok eğlendim ve sevdim ben aslında.
      bi de hearsting i izliyordun nasıl? onun hakkında da yorum bekliyorum senden :)

      Sil
  8. Dikkat Spo içerir :)

    Hani... restorandan çıktıktan sonra, kafasını çocuğun omzuna koyuyor ya... daha sonra o duruş ellerine bir tablo olarak geliyor ya... Birebir mimikler çizilmiş halde. Hem o sahneye hem o tabloya bitiyorum arkadaş!

    YanıtlaSil
  9. bu aralar hindistan/ pakistan dizileri arasında dolanıyorum... bu dizi hep aklımın bir köşesinde bakalım nasip ne zamana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hinti geçtim de pakistan?!
      bildiğimiz pakistan mı?!
      :)))
      merak ettim lütfen bahset.

      Sil
  10. izledim bitirdim epey de oldu ama yorumlayamadım
    zira senin üstüne yorum yapmak pek olası değil bana göre :)
    ama tavsiye için yayın yapacağım mutlaka
    dizinin müziklerini indirdim dinliyorum sürekli
    harika aşk sahneleri vardı...

    YanıtlaSil

söz sizin...