8 Haziran 2014 Pazar

Düğün Tarihimiz Belli Oldu

Sevgili George'umun :( yakında zamanlarda nişanlandığı gündemime bomba gibi düşmüştü hatırlarsanız.
Benimle değildi nişanı, afallamıştım, ama kabullendim.
Seven insan sevdiğinin kararı karşısında destek gösterir.
Nişanlısı her ne kadar çirkin bir kadın olsa dahi, bu ilişki için elimden gelen sempatiyi onlara sunmaya hazır olduğumu sizinle paylaştım.
Ve sunuyorum da...
Ağla çiko..


Şu çirkinliğe bakın tövbe yarabbimm :(
People dergisininin dediğine göre, düğünün eylül ayında İtalya'da olmasına karar verilmiş.
Eylülde de çok yoğunum ama yapacak bir şey yok, gidip halay başı olacağım artık.

33 yorum :

  1. Çok güldüm okurken ama en çok "BEN DE EN AZ BU KADIN KADAR ÇİRKİNİM BENİ SEÇ" etiketine güldüm, koptum hatta :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekler bunlar gerçekler.. ahh ahh...

      Sil
  2. Bir de "ONU ALMA BENİ AL" etiketini de unutmamalıyım :) İlahi Seyhan, çok tatlısın :)

    YanıtlaSil
  3. Seyhan'cım çok olgunsun gerçekten :) Senin bu asaletin karşısında taş olsa erir. Seven insan, sevdiğini mutlu görmek ister cümlesinin en canlı kanıtısın. Corci zevksizse biz ne yapabiliriz değil mi? Kader utansın :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. utansın kader evet..
      ben kader ağlarını örsün diye beklerken..
      neyse o mutlu olsun da :'(

      Sil
  4. Cirkin talihi sozunu kanitlamak icin yaratilmis sanki :S
    Gel omuzunda agla Seyhan'cim , hatta beraber aglayalim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ağlayalım damlaa, selpakları hazırla, omzunu bana kirala.

      Sil
  5. Hahha Seyhan bu çok acı :)

    YanıtlaSil
  6. Ayy Seyhan yaaa :))
    başlığı görünce afalladım önce :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gelin ben olmasam da o düğün benim!
      benim hakkımdı en azından :D

      Sil
  7. "Ben neden yeterince çirkin değilim ki?" diye düşünmeden edemedim. Ne diyelim "mutlu olsunlar"dan başka :)

    YanıtlaSil
  8. Anaa kadın harbiden nasıl çirkin :D Ama alınmaca kırılmaca yok, george da yaşlanmış baya. kaç oldu şimdik?
    Como gölünün karşısındaki villada mı düğün?? :D:D -her şeydende haberim var-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. melike ben oldum fosil daha da mı yaşlanmasın aadam ^.^
      aynen öyle herşeyden de haberin var :)))

      Sil
  9. Kendini oralarda yalnız hissedersen beni de çağır Seyhan :)

    YanıtlaSil
  10. Ahhhh ahhhhh...
    Getti de getti diye ağıt yakasım var :))

    YanıtlaSil
  11. halay başı :))) öldürdün beni çiko

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben ciddiyim yaa
      mendilim nerde benimmm :)

      Sil
  12. Benim gibi aşırısı kıskanç biri o mutlu olsun da diyebilir mi ki ? Düşünmem lazım :D O mutlu olsun da diyebiliyormuşsun bravo :) Ben fazlasıyla egoistim galiba aman büyük konuşmak gibi olmasın da :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilmiyorum belki de benimki aptallık ama cidden böyle biriyim.
      benim için elde edilecek biri bile olsaydı mutlu olsun derdim yani :)
      senin de egoist olduğuna inanasım gelmiyor benim.
      daha gençsin o egoistlik değik kavak yelleri :*

      Sil
    2. Estağfirullah ne aptallığı böyle düşünebiliyor olman senin inceliğini ımmm duygularına mantık da katmanı gösterir diycem de uyku sersemi doğru cümle kurabildim mi .) Hımm aslında kavak yelleri doğru da ben hala kendimi tanımıyorum o da ayrı :D Bazı hususlarda tabi :)

      Sil
  13. Syh'cım allah iyiliğni versin :)
    Gerçekten de oldu mu kadıncağızla ya :(
    ne diyelim mutlu olsunlar

    YanıtlaSil
  14. Asaletine, sessizce kenara çekilişine ve sevdiğinin mutlu olması için yaptığın fedakarlığa hayran kaldım:))))

    YanıtlaSil
  15. alemsin yaaa,çok güldüm sayende :)
    ben de yıllaaaaaar evvel beşiktaş'lı metin tekin şevval'le evlenince böyle olmuştum :)
    ne tuhaf di mi ?

    sevgiler

    YanıtlaSil
  16. Hahaha bende Brad'in arkasından çok koştum ama onunki çok güzell :(

    YanıtlaSil

söz sizin...