20 Mayıs 2014 Salı

Aptal Eden Sezon Finali {The Mentalist}

The Mentalist dizisinin 6. sezon finalini yaptık geçenlerde.
Bu sezon uzun zamandır çözülmesini beklediğimiz sır açığa çıktı, Patrick ikinci kez birini öldürdü, Meksika'ya kaçtı, ama bundan da yakayı sıyırdı, iki yıl sonunda FBI'da çalışmak üzere yurda döndü ve şimdi meşhur FBI'ı birbirine katıyor.
Daha sevimli, daha cüretkar.


Bu "FanArt"a bayıldım.
'Aşk ve Gurur' afişine benzetilmiş. Sevdiğim bir diziden sevdiğim bir esere yapılan göndermeyi nasıl sevmem zaten.
Bu sayede bugün burada The Mentalist'ten bir kez daha bahsediyor, 6.sezon finali olan 22. bölümü izlerken nasıl keyiflendiğimi, bittikten sonra nasıl aptal aptal gezdiğimi sizlerle paylaşabiliyorum ^.^
Ve Cho yine muhteşemdi, ya yine!

Dizi hakkındaki diğer yazılarıma The Mentalist etiketinden ulaşabilirsiniz.

6 yorum :

  1. ama aşkları ortaya çıktı. ne güzeeeeel :)

    YanıtlaSil
  2. ben de afişi çalmışlar diye bağıracaktım :))

    YanıtlaSil
  3. Bana "sonunda" :) diye bagirtan guzel bir sezon finaliydi :) Jane'in o umursamaz tavirlarina alistigimiz icin ucak sahnesi beni hem sasirtti hem de sevindirdi. Bu kadar romantik oldugunu bilmezdim kendisinin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ya bizde de ne sabır varmış kardeşim :))
      peki ya şimdi nolcak?
      ama cho nasıldı yaa :))) çok datluuu!

      Sil

söz sizin...