21 Nisan 2014 Pazartesi

Petek Dinçöz - Can Tanrıyar Savaşı

Ders çalışacağım zaman rutin işlerimi bir kenara koyarım.
Rutinlerimden vazgeçince de bana bir sürü -sözde çalışmam için- zaman kalır.
Bu kadar boş vakitte ne yapacağıma şaşıran ben - oysa ders çalışmalıyımdır- her zamankinden farklı bir şeye bulaşabilirim.
Misal, magazin programlarına...
Her şeyi en son duyan ben, Petek Dinçöz'ün katıldığı "Söylemezsem olmaz" isimli programı canlı seyrettim.


Petek Dinçöz'ün bu serzenişleri genç kızlarımıza ders olur mu acaba?
Zengin koca, şan, şöhret.. Bunlar bir şey kazandırmıyor kardeşlerim..

Petek'in anlattıklarına, gözyaşlarına inanıyorum.
Ha hiç mi kusuru yok?
Elbette kusuru var. En baştan evli bir erkekle beraber olmayacaktı.
Yok 'sevgi bitti', 'yok ayrı yaşıyoruz', bu erkeklerin kadınları, genç kadınları kandırma yoludur zaten.
Hadi kandın be kızım, adamın iç yüzünü öğrenince bırakacaktın. Başlarım şöhretine de parasına, diyecektin! Demeliydin!
Onun yerine yırtındı adamla evlenecek diye..
Ama Petek gerçekten pek de akıllı bir kız değil.
Yaptığı en akıllıca şey, çıkıp yaşadıklarını anlatması oldu.

Petek kusurlu dedik. Peki Can'a ne demeli?
Onun için söyleyecek çok şeyim var ama en ılımlılarını yazayım, dava mava eder, param da yok ki vereyim.
Programa telefonla bağlandı ve her sözü Petek'in söyledikleri doğru dedi. O ses tonu, o konuyu çevirmesi... Bir tane soruya cevap vermedi. Erkeğin böylesine yazıklar olsun.
'Petek'i ben yarattım ben bitireceğim' edasıyla elinden geleni ardına koymadığından şüphem yok.

Bugün sanat camiasında Petek Dinçöz olsa ne olur olmasa ne olur?
Açıkçası o güne kadar aklıma bile gelmiyordu "bir Petek vardı nereye kayboldu?" demek.
Benim derdim Can ya da Petek değil, bunu anlamışsınızdır.
Bu ülkede erkek her haltı yiyor, erkektir yapar oluyor, kadın yapınca.. ne olduğunu biliyorsunuz.
Can Tanrıyar'ın oğlu babasını savunmuş 'annemden sen ayırdın' falan demiş. Sanki kız tek başına bir ilişki yaşadı. Teallamm yaa.
Petek "dayak yedim, ölüm tehdidi alıyorum" diyor, millet 'oh olsun' diyor.
Bunu da çoğunlukla maalesef ki kadınlar diyor.
Sonra da neden ülkemizde kadın cinayetleri bu kadar fazla diye ahkam kesiyoruz.

Petek yaptıklarının cezasını çekiyorsa da, tek başına çeksin istemiyorum ben. Can da onunla beraber çeksin.
Bilmiyorum, yanlış mı düşünüyorum, ne dersiniz?

19 yorum :

  1. bu ülkede hatta dünyada ne oluyorsa kadınlara oluyor zaten
    adam amannn deyip gidiyor
    kadın depresyona giriyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kadın taciz ediliyor
      kadın tehdit ediliyor
      kadın dayak yiyor
      kadın öldürülüyor...

      Sil
  2. Benim dünyadan haberim yok bu ara... Arkadaş anlattı bana da petek dinçöz bir tv programında ağlayarak kurtarın beni diye başbakandan yardım istemiş izledin mi o videoyu dedi. İzlerken içim buruldu, Allah hiçbir bayanı bu vaziyete düşürmesin... Can Tanrıyar'a gelince; geçen bir yazı yazmıştım bloğa, pek sevdiğim bir sözdür ama bu kez Can Tanrıyar'a ithafen diyorum: "Men Dakka Dukka"

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet aynen öyle, ona inanıyoruz ona güveniyoruz.

      Sil
  3. Darısı acun'un seymasina diyecegim ama bu sefer de sanki oh olsun diyenlerdenmisim gibi olacak. Halbuki degilim. Yazik. Programa izlemesem de ordan burdan kulak dolgunlugu biseyler duymus biri olarak petege uzuldum. Ama nedense seymaya uzulmeyecekmisim gibi hissediyorum. Ben de mi o kadin dusmani kadinlardanim acaba.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seymayıda yeni öğrendim ben biliyor musun?
      onun hakkında ad yazdım hatta ama peş peşe olmasın araya zaman girsin dedim :)
      yanlış bilmiyorsam acunun aldatılan eş zeynep ılıcalıyla evlenmek içinde önceki karısı boşamıştı.
      yanlış hatırlıyor olabilirim ama ilk eşinden de başka bir kadın için boşandıgını hatırlıyorum.

      Sil
  4. Olaya, ünlüydü ünsüzdü diye değil, kadın olarak bakmak lazım gerçektende.
    Belli bir geçimi olan, ünlü denilen bir kadın bile bu dediklerini yaşıyor ve kimseler ses etmiyorsa, yurdun bilmem neresinde, hiçbir güvencesi olmayan kadın napsın.
    Allah düşürmesin kimseyi. Cidden düşenin dostu olmuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh evet değil mi? aminn.
      kadın güçlüyken şehirliyken ekonomik özgürlüğü varken ses çıkaramıyorsa kocasından başka dayanağı olmayan kadın ne yapsın. ve asıl onlar kınanıyor, kocanıza minnet etmeyin cesur olun diye :/

      Sil
  5. Ben daha ilk okula giderken hani şu "foolish casanova" şarkısı döneminde Can Tanrıyer'in sunduğu bir programa katılmıştı ve hüngür hüngür ağlamıştı "ben bileklerimi kestim senin için" falan diye...Açıkçası Petek kaşındı, her şeyi yaptı Can la birlikte olmak için ama bu değildir ki dayak yemeyi ya da tehdit edilmeyi hak etti.Bizim toplumumuzda her zaman kabul etmesek bile erkek üstünlüğü var, erkek her zaman haklı ilişki konusunda...Tabi ki bu ilişkiyi tek başına Petek yaşamadı, Can Tanrıyer de vardı ama toplumumuzun genel bakışına göre erkek karakter her zaman kandırılmaya, yoldan çıkarılmaya müsait aptal karakter, kadın ise duran erkeği yoldan çıkaracak kadar şeytan...Ben de senin gibi düşünüyorum; bir suç varsa ortada ikisinin suçu!Beraber çeksinler, ne bir eksik ne bir fazla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demek foolish kasanova zamanı sen ilkokula gidiyordun hımmm yaş farkımız anladım an itibariyle :)

      evet evet ben de onu diyorum. kimseyi savunmuyorum. erkeklerin herşeyden sıyrılmasından bıktımmm!

      Sil
  6. Aynen katılıyorum. Bir hata varsa iki tarafta çekmeli ceremesini. Adam gülüyor, alay ediyor kızla. Oğulları desen ayrı bir olay. Hadi onlar objektif olamazlar babaları duygusal yaklaşıyorlar. Ben durumun Peteğin anlattığı kadar kötü olduğuna inanmıyorum ama var bir şeyler belli. Adamın alkol sorunu olduğunu zaten hep söylüyorlardı. Kadın kadına sahip çıkmıyor işte. Ne diyelim daha çok kuş gibi vurulur kadınlar bu memlekette.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yaa alay ediyor gıcık gıcık vurgularla.
      kadın kadına sahip çıkmıyor doğru. ama bu kadınların kadınlara ettiğini de hiç bir erkek etmiyor aslında :/

      Sil
  7. Açıkcası ben de izlemedim, zaten bu adamı oldum olası sevmem.. Ama Petek için de çok güzel şeyler düşünmüyorum. Nihayetinde kadın tabii dilerim sıkıntıları canı yanmadan halledilir. Allah tüm kadınların yardımcısı olsun özellikle bizim ülkemizde !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özellikle bizim ülkemizde değil mi :/

      Sil
  8. Gündemi hiç takip edemiyorum şu aralar:) ama ben Petek'i en son kıskançlıktan Can Tanrıyar'ın parmağını kapıya sıkıştırıp kırdığını anlatırken hatırlıyorum, işler tersine dönmüş demek ki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa bi gör neler neler olmuş..

      Sil
  9. Haberi burdan okuyorum , ve gercekten yazik diyorum. Dusene bir dayak da millet atiyor ya ona sasiyorum.. Nasil dusmus onemi yok dusmus kaldirmak gerek..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ya, zaten yaptıklarının vicdan azabını çeker ki...

      Sil
  10. Bunlar yaşıyor mu ki hiç haberim yok haaa :)) genel olarak bu camiadaki herkese yazık gözüyle bakıyorummm benim ünlülerim 70lerdekiler ...

    YanıtlaSil

söz sizin...