18 Şubat 2014 Salı

Cennetin Rengi

Bu kitabı kargo poşetinden çıkardığımda sarılasım geldi.
Arkadya Yayınlarının hoşuma gitmeyen kapağı yok herhalde. Bunu da çok sevdim bir an önce okumak niyetindeydim. Ancak bir ay geçtikten sonra kitap kulübümüz yeni kitaba başlamadan bitirebilir miyim diye düşünürken elime aldım ve o da ne?!
Bırakamadım elimden.
Ciddi anlamda bir oturuşta bir an bile sıkılmadan okuyacağınız bir kitap.

Mutluluğun doruklarında bir kadının yavaş yavaş depresyonun sınırlarına inmesi, hayatının alt üst olmasıyla nasıl başa çıktığı ve hayatına dair sırları keşfetmesini Sophie'nin ağzından dinliyoruz.
O anlatıyor siz sıkılmadan dinliyor, üzülüyor, eğleniyor, şaşırıyorsunuz.

Kullandığım görsel, instagram hesabımdan paylaştığım bir görsel. Dedim ya kargo paketini açtığım zaman sarılasım geldi diye, kitabı bitirince bu dürtüye daha fazla direnemedim. İşte böyle sarıldım.
Hemen seveceğini düşündüğüm kişilere önerdim.
Size de öneriyorum.

11 yorum :

  1. Supermis konusu ki bu kitabi sirf kapagi icin alip fena ilerlemiyor diyen yorumlar okudum :) sen beni ikna ettiiiiiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben konusu hakkında hiçbirşey bilmeden, hiç bir yoruma denk gelmede okudum ve çok sevdim.

      Sil
  2. Mart Menekşelerini okuyorum şu an bunu kitapçıda görmüştüm. Alıp almamakla kararsız kalmıştım iyi oldu yorumlarını gördüğüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. online kitap alırsan alıp almamak konusunda tereddüt etmezsin alırsın. kah nasıl kargo ödiycem diye kah kargo ödemeyeyim diye :)
      daha hesaplı tavsiye ederim :D

      Sil
    2. haklısın online almayı pek fazla denemedim genelde kitap evinden alıyorum. O yüzden hep kararsız kalıyorum :D

      Sil
  3. ınstagramda severek takıp edıyoruz efendım sızı snaırım bu görsel Hollanda da bıryer .

    kıtap benı cok ıyı anlatmış dıye gectı acıklma kısmını okuyunca sana ve kıtap yorumlarına bayılıyorum sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa, öyle mi dedin..
      sen de yazsan roman olur mu, üzülürüm öyle deme :(
      teşekkür ederim^.^

      Sil
  4. Çok sevince böyle oluyor.. Yürekten sarılası geliyor insanın.
    Ve gerçekten Arkadya bu işi biliyor, püsküllü kitap ayracıyla direk on numarayı kapıyor mesela :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aklına ben gelmeye devam etsin bu kapakları gördükçe :D

      Sil
  5. Daha önceki kitap yazinda kapagina arabesk geldi diye yazan parmaklarımı ısırıp kendimi cezalandirmak istiyorum şuan bu kitap kapağını görünce. İnsanın içini isitiyo resmen Seyhancan ;) mrl

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. böyle mahcup ederim işte, bi kapakla beni rezil ettin :)))
      ama şimdikini görsen var ya haklıymışım diye bu yazdıklarını geri alırdın bu sefer :D
      koymasam mı yan tarafa ne yapsam :D

      Sil

söz sizin...