2 Ocak 2014 Perşembe

Mentalist'in En Cool Karakteri

Ne o, yoksa siz artık amerikan dizisi izlemiyorum mu sanıyorsunuz?
Her ne kadar yeni dizilere soğuk baksam da, eski dizilerimi sürdürüyorum.

The Guardian ile yerleşen Simon Baker hayranlığım bana, The Mentalist izletmeye başlamış, Nicholas Fallin karakterinden sonra, taban tabana zıt Patrick Jane karakterini sevmem ile Simon Baker sevdiğim ünlüler kervanında kendine iyi bir yer bulmuştur.
Bunlar daha önce bahsettiğim şeyler.

The Mentalist dizisinde uzak doğulu bir polisimiz var. Mesafeli, suratsız, cool, dürüst, az konuşan bir karakter. Bu mesafeli uzak doğululara da bayılıyorum yani. Ally Mcbeal'de de Lucy Lui nin oynadığı karaktere hayrandım.

Bu sahnede ortağı Wayne Rigsby ile dertleşmesini(!) göreceksiniz. Tahmin edersiniz ki, Rigsby konuşkan, neşeli, samimi, yumuşak birisi.

Rigsby konuşmaya başlar:
- Yeni evli olarak bence bir çok kalori harcıyorsun...
Kimbal Cho için bu kadarı yeterlidir:
- Bu konuşmayı yapmıyoruz.


Ama Rigsby bu, gördüğünüz gibi devam ediyor. Cho ise onun susmasından başka bir şey istemiyor:
-Lütfen konuşmayı bırak.


İkinci fotoğraftaki ifadesini ve iştahımı kaçırdın demesini kaçırmayın. Bu sahneden sonra yemeyi gerçekten kesiyor. Dahası Rigsby o kadar mutluymuş ki ona birini ayarlayacağını söylüyor.
Çok tatlılar ya. Nev'i şahsına münhasır Cho'mun sahnelerine bayılıyorum kısacası..

The Mentalist'te 6 sezondayız. Nihayet bu sezon dananın kuyruğu kopacak.
Bu diziyi izlediğimi bilmeyenler bu yazıya, Cho hayranlığımın yeni bir şey olduğunu sananlar şu yazıma bakabilir. Zaten çok kısa yazmışım iki saniyenizi alır :)

5 yorum :

  1. dizi izliyorsun, kitap okuyorsun, takip ettiğim kadarıyla da sosyal hayattan da geri kalmıyorsun ben ise şu sıralar okul yüzünden ne dizi izleyebiliyorum ne de kitap okuyabiliyorum :/ ya bana bu işlere nasıl yetiştiğini açıklarsın ya da bu - bana göre - arkadaşlığımızı burada bitiririz :)
    tabi ki şaka yapıyorum senin gibi bir insanı bulmuşum hiç bırakır mıyım :)
    mentalist'in henüz hiçbir bölümünü izlemedim ve o kadar çok yarım dizilerim var ki önce onları bitirmeliyim :) özellikle de how i met your moher'ı 7 sezon izleyip bıraktım tamamlamazsam içim rahat etmeyecek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında yapmak istediğim çok şey var. o kadar çok şey düşünüp o kadar az şey yapıyorum ki, biri bunu söyleyince kabullenemiyorum.
      Daha az uyuyup daha da çok şey yapmak isterdim. ahh ne isterdimm..
      bak bırakma beni işte, ben de daha fazla sey yapabilmek isteyen biriyim neticede ;)
      yarım dizilerini tamamla, değmeyecek dizilerini bırak tamamlamayı görev edinme.
      himym ben de sekizinci sezon ortalarında bıraktım ama tamamlamayı düşünüyorum. insallah, göreceğiz :D

      Sil
  2. Selam yabancı dizileri nereden izliyorsun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dizi-mag kapandıktan sonra yabancidiziizle1
      ;)

      Sil
  3. heeyy, ben bu adamı tanıyorum :)) kuzenim, sen buna bayılırsın mutlaka izle diye bi kaç videosunu izletmişti ama sonradan vakit bulamadım, senden de onayı aldığına göre müsait bi zamanda başlamalı!!

    YanıtlaSil

söz sizin...