10 Ocak 2014 Cuma

Çanakkale Geçilmez

Geçtiğimiz haftalarda Çanakkale'deydim.
Nihayet oraları gezip görmek bana da nasip oldu.
Şimdiye kadar göremediğim için çok üzülüyordum.

Şimdi de o hallerle kazanılmış ülkemizde birbirimizi yediğimiz gerçeğinden tiksiniyorum.


İlk uzun otobüs yolculuğumdu. Bu kadar nefret edeceğim aklıma gelmezdi.
Belim tutuldu. Eve dönüşte hiç kalkmadan yatmam gerekti. Sonra düzeldim.

Çanakkale gezisinde rehberin önemi çok büyük. Yanılıyor muyum? Bizim rehber kötü çevrilmiş güzel bir kitap gibiydi. O devrik cümleleri, cümlenin başıyla sonunun alakasızlığı o kadar rahatsız ediciydi ki.
Kendime Çanakkale kitapları seçtim. Onları okuyup, not alıp bir daha öyle gezmek istiyorum. Nasip olursa.

Siz zaten biliyorsunuzdur: Çanakkale deyip duruyorum ama esasen Gelibolu'ya gittik biz. Gidip görmesem aradaki farkı bilmezdim ama şimdi öyle yazmam doğru olmaz ^_^


Instagram'dan takip etmek isteyenler için hesabım: The_Syhn

15 yorum :

  1. Ben çok küçükken gitmiştim ,şimdilerde Can'ı da alıp gitmek istiyorum.
    Tatil deyince aklımız hep deniz kenarı ya da yurtdışına kayar oldu ,ne kötü aslında :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilinçli gezmek de güzel olur. üsteli çanakkale tatil için de oldukça uygun, bakarsın o şekilde şekillenir ;)

      Sil
  2. NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE !!!

    YanıtlaSil
  3. Geç olsa da gittin ya ne güzel Seyhan.
    Ben de bir Çanakkale aşığı ve meraklısı olarak bir türlü gidemedim.Şu hiç bitmeyen yoğun işler helak olan hafta sonu tatilleri yüzünden.Ona inat bir hayli okudum araştırdım.Bu yılın planları arasına koyduk bakalım baharın gideceğiz sözde.İnşallah nasip olur.
    Sana bol gezmeli bir yıl diliyorum.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah sana da nasip olur.
      araştırmalarını da yapmışsın ohhh miss ;)

      Sil
  4. Ben de ilkokulda gitmiştim Çanakkale'ye ama çocuk aklıyla nr anladım bilmiyorum en çok truvanın içine girmek heyecanlandırmıştı beni :) Abide'nin yanına bile gidememiştik ki en önemli yerdir benim için o yüzden gidip görmeli ve bize sağladıkları için onlara dua etmeliyiz Allah hepsinden razı olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben o çanakkale gezilerine hiç katılamadığım için senelerce eziklik yaşadım ve truvanın içine hala giremedm.
      neyseki abidenin yanına gitmemişsin de kendimi o kötü hissetmedim :Pp

      Sil
    2. Hahaha seyhan çok hoşsun :) truvanın da ahım şahım bir şeyi yok zaten :)

      Sil
  5. universitedeyken gitmistik gezinin ortasinda bizim otobus rehberi kaybetmisti sonra da diger otobusleri bulamamis anlamadan gezip durmustuk ne trajikomikti ya rabbi!bu bahar okul gezisi duzenlicez insallah ,rehberi otobuse baglamayi dusunuyorum:-)

    YanıtlaSil
  6. Sormayın, rehber de önemli, kimlerle gittiğinde.
    Biz lisede, okulca gitmiştik. Hiç birşey anlamadım ki. hatta yarım kaldı diyebilirim. Karşıya geçemedik. neymiş kalabalık gelmişiz de vapura güvenememişler.
    Ama yine de gitmiş olmak güzel. Dediğiniz gibi tekrar gitmek lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vapura binemeyecek kadar bir kalabalıkkkk mıııı?!
      vay bee!!

      Sil
  7. ooo memleketime gitmişsiniz ne güzel Çanakkalem bambaşkadır Gelibolu gidip görülmeye değerdir komple yarımadayı gezme vaktiniz olursa muhakkak bu deneyimi yaşayın derim unutamayacaksınız sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  8. rehberin cümleleri kadar dini tercihleri de çok önemli :)
    inşallah bir dahaki sefere istediğin tarzda bir rehbere denk gelirsin.
    şimdi böyle etki ettiyse düşün böyle bir rehber seni nasıl vecde getirecek.
    ama ama o son resim yaaa!sen niye böyle artistik resimler çekiliyorsun ki :)

    YanıtlaSil

söz sizin...