8 Haziran 2013 Cumartesi

'Kördüğüm' Ve 'Seninim'

Kitap yorumlarım okuduğum kitapların gerisinden geliyor. O yüzden bu tarzı birbirine yakın olan iki kitabı tek yazıda yorumlamaya karar verdim.

Kördüğüm


Heidi Betts'in üç kitaptan oluşan serisinin ilki.
İki rakip gazetecinin arasında yaşanan inatçı çekişmeden doğan romantizmi anlatan hoş bir kitap.
Romantik komedi tadında, oldukça fazla cüretkar sahnelerin yer aldığı rahat okunan tabir-i caizse yaz kitabı.
Deniz kıyısında şezlonga uzanıp elinize aldığınızda bir çırpıda bitecek ve belki de serinin diğer kitaplarını yanınıza almadığınız için pişman olacaksınız.
Bu linkte seriyi oldukça uygun fiyata bulabilirsiniz. 
Ama burada kitabın ilk kısmını okumadan almayın derim ben. Giriş; hem dili, hem içeriği bakımından kitabın geri kalanı hakkında çok iyi fikir veriyor.
Hoşunuza giderse ne âlâ! Yoksa, Dylan ve Ronnie yeter artık biraz ayrılın, diyebilirsiniz :)
Spoiler vermemek için uzatmıyorum artık ama sonunu özellikle beğendim. Seriyi okuyanların favorisi bu kitap. Ancak ben diğerlerini daha çok seveceğimi düşünüyorum nedense ;)

Seninim


Bana sorarsanız bu kitap kapağı ve kapağında yazanla çelişiyor. Yazı beklentiyi gerilim yönüne doğru çekse de, kapak size hiç de öyle bir  şey vaat etmiyor.
Okuyunca kapağın vaat ettiği şeyin daha doğru olduğunu görüyorsunuz. Eğer gerilim beklerseniz elbette beğenmezsiniz. 
Ancak esas kızın güzel-entelektüel-eğitimli bir eskort olduğunu, esas oğlanın ise yakışıklı-zengin-karizmatik-ne istediğini bilen-ilk defa eskort tutan biri olduğunu bilirseniz ve ilk karşılaşmalarından itibaren yayılan elektriği de ben size söylersem artık beklentiniz doğru yönde olur.
;)

Bu iki kitabı okumam üç günümü aldı. Elinizde sürünen kitaplardan bıktıysanız tavsiyemdir.
Ayrıca bana sorarsanız bu iki kitapta "+18"dir. Ona göre :)
Vay ben duymadım, yok ben işitmedim demeyin ;)

Ve kitap çekilişimizde son iki gün!

7 yorum :

  1. koptum yine senin şu az ama öz yazılarına bayılıyorum:) İki kitabı da okudum, sevdim doğrusu. Seninim beni de çok şaşırttı bu kitap sonrası Siyahi asıllı yazarlara ilgim arttı. Pamuk ipliği çok çoook güzel bir kitap doprusu. Bir ara onu da oku derim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pamuk ipliği..
      olur tabi neden olmasın senin yüzünden bir dağ var okunacaklar denilir kendisine :)

      Sil
  2. kitapları merak ettim ve listeme aldım. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. çok merak ettiğim kitaplardan ikisi.
    verdiğn linktede fiyat oldukça uygun.
    mutlaka okuyacağm
    kördüğümün ilk kısmını okudum sevdiğim tarzda bir kitap olduğunu anladım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kördüğüm sevdiğin tarzda demek :))
      o zmn seninim i de beğenirsin :)

      Sil
  4. Ya bi yazarın Dominant diye kitabı var onu okudun mu ?
    Tare sue me olması gerek yazar da ...

    YanıtlaSil

söz sizin...