1 Haziran 2013 Cumartesi

Yağmur Sonrası

Mayıs ayına damga vuran kitap; Yağmur Sonrası.
Sarah Jio'nun dilimize çevrilen ikinci kitabı.


Roman, günümüzde doksanlı yaşlarını yaşamakta olan ana karakterimizin, torununa ikinci dünya savaşı sırasında, varlıklı bir hayat sürerken nasıl ve neden gönüllü hemşire olarak amerikan ordusuna yardım etmek için Tahiti'ye gidişini anlatmasıyla başlıyor.

Anlatımıyla zamanda yolculuğa çıkıyor, kah adanın havasından bunalıyor kah amber çiçeklerine büyüleniyorsunuz. İlerdikçe seviyor, küsüyor, kızıyorsunuz. Müdahele etmek istiyorsunuz.
Bazı konuların altındaki hikayeyi öğrenmeye can atıyorsunuz, bazı olaylar karşısında tüylerinizin diken diken olmasına karşı koyamıyorsunuz.

Çok severek okuduğum, elimden bırakamadığım kitabı birleriyle konuşmak için blog blog gezip yorum bıraktım-yorum okudum.
Tarih84 ile telefonda konuşup karakterler gerçekmişçesine dertleşip, dedikodularını yaptık :)
Gönül rahatlığıyla tavsiye edebileceğim bir kitap yani.

Yazarın "Mart Menekşeleri"ni henüz okumadım ama bir an önce okumak istiyorum. Siz ikisini de okumadıysanız, önce onu okuyun, derim ben.
Seri değil ancak Tarih84'ün bahsettiğine göre hoş bir sürprizi varmış.

Umarım yazarın tüm kitapları bir an önce böyle güzel çeviri ve hoş kapaklarla bizim ülkemizdeki yerini alır ^_^

Not: Kitap çekilişimize göz atmayı unutmayın ;)

28 yorum :

  1. Merhaba
    mart menekşelerini okudum çok beğendim ve şimdi yağmur sonrasını okumaya yeni başladım bakalım çok merak ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakalım nasıl bulacaksın. bende senin sıralamanı izlemiş olmayı isterdim ama olsun telafi edeceğim

      Sil
  2. Seyhancım,elimde sürüklenen bir kitap var şuan.Ha bıraktım ha bırakacağım :) Ne okuayacağımı bilmiyordum tekrar okumaya ısınmak için..Bak bu çok iyi bir tavsiye oldu ve tam benim seveceğim bir konu işlenmiş.Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle kitaplar konusunda pek inatçı olmamak lazım insanı okumaktan sogutabilir :)
      ama bukitabı bugün olmazsa yarın, yani ki bi ara oku ;)

      Sil
  3. bazı kitaplar hakkında konuşmak için deli olduğum hatta gidip alıp birkaç arkadaşa hediye etmişliğim ve dikte ederek okutmuşluğum vardır sırf bu sebepten...bu kitapta okunacaklar listesine eklendi.teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah beraber okununca öyle güzel oluyor ki. zorla kitap külubu kurmalı ;)

      Sil
  4. harikaydı ben de devamlı tavsiye ediyorum ve ben de mart menekşelerini okumayı istiyorummm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seninle konuşmak, senin yorumların da ayrı bi zevk ;)

      Sil
  5. kitap hakkındaki yorumlarına harfiyen katılıyorum. Mart Menekşelerini de kesinlikle okuman lazım derim ben çok etkileyici:)

    YanıtlaSil
  6. Aile/Dram tarzı bir kitap sanırdım okumadan önce ve pek okuduğum bir tarz değildir. Ama bu kitap meğer bambaşkaymış, ve hiç de sandığım gibi değilmiş.Konusu, anlatım,yazarın üslubu... Harikaydı. Ağlarken yakalandim bir de :p Kapak, ayraç ve içindeki ufak ayrıntıları da ekstradan çok beğendim. Mart Menekşeleri de kesinlikle okunmalı, bunu anladım :) Kalemine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzel, yol gösterici bu yorum için ben teşekkür ederim!

      Sil
  7. o zaman mart menekşelerini alayım:) sonra yağmur sonrası:) sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Bende çok severek okuyorum şu aralar:))

    YanıtlaSil
  9. hemde blog blog gezip yorum bırakmak istemişsin sonra bana bekle önce mart menekşeleri diyorsun.
    bunu yazıp bilgisayarı kapatmalıyım kitap vakti :)

    YanıtlaSil
  10. Mart Menekşelerini yeni aldım okumadım Seyhan, yani henüz okuyamadım desem :) devamında bu kitabınıda alırım inşallah. Çok övgüyle bahsetmişsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mart menekşelerini okumadım ama yağmur sonrasından sonra çok merak ettim.
      eminim sen de mart menekşelerini çok merak edeceksin ;)

      Sil
  11. kitabım gelse, bende keyifle okusam. merak ettim şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunu yazdığın iyi oldu hemen hatırlatmayı yapayım tekrar ;)

      Sil
  12. Bu kitabı çok merak ettim. Gözümden kaçmadı yeni headerin hayırlı olsun :) bloğa yaz gelmiş ne güzel olmuş ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla nabrut da pek begenmiş. bilmem artık ;)
      header ya ben de çok sevdim :)

      Sil
  13. Ben Sahildeki Kulübeyi okudum. Aynı burada yazdığınız gibi amerikalı hemşire gönüllü olarak Tihatiye gidiyor. Anne ve Westry aşk hikayesini anlatıyor. Kitabımın basımı mı yanlış acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı kitap, yayınevi değişince kitabı farklı isimle bastılar.

      Sil

söz sizin...