20 Ocak 2013 Pazar

İndirimleeeerr!!!

Siz de benim gibi kampanya sitelerinden uzak durmaya çalışıyor ancak başaramıyorsanız buyrun bu yazıyı okuyun.
Öncelikle artık direnmeyi boşverin, koyverin gitsin!..
Bazen de akışına bırakmak gerek :)

Şu son günlerde girip çıkamadığım yer indirimlr.com lidyana portalı...

Bu site online alışverişte tüm fırsatları bir arada toplamayı hedefleyen büyük bir platform.
Sadece kampanya ürünleri değil, Zara, Koton, Mudo gibi markaların online mağazaları da bu sitede.
Hiç bir marka hiç bir indirim gözünüzden kaçmayacak bu nedenle ;)

Benim zaten gireceğim siteler belli bu siteye ihtiyacım yok demeyin, siteye özel kampanya ve indirim çeklerinden yararlanmak istemiyor musunuz yoksa?!
Evet, indirim çekleri!

Şimdi daha bir dikkatle okur oldunuz;)
Bir çok markanın indirim çekine de yine indirimlr.com sitesi aracılığıyla ulaşabilirsiniz.
Facebook ve Google+ üzerinden de takibe almanızı öneririm.
Böylece hiç bir avantajı kaçırmazsınız ;)

2 yorum :

  1. hemen bakıyorum pek merak ettim doğrusu.ben bu siteyi kaçırmışım çünkü :p

    YanıtlaSil

söz sizin...