4 Ağustos 2012 Cumartesi

Büyyük Ada


Geçtiğimiz temmuz ayı bitmek bilmedi ruhumu evirdi, çevirdi, sıktı, büktü..
O 31 gün 31 sene gibi.
Neyseki ağustos geldi, güzel de geldi hani değil mi kızlar ;)

Ama artık çok değiştim ben.
Ben hep değişirim zaten.
Sadece sevdiklerim zarar görmez bundan ;)

Temmuzda iyi günler geçirmedik değil. O günlerden bir gün.
Büyük ada gezisi.
Gerçi ada kalabalık ve kokuyordu.

At pisliği kokuyordu tüm ada. Atlar çok sağlıksız şartlarda çalıştırılıyormuş, bence herkes için sağlıksız bir ortam var adada, kaldırsınlar atları bi' kurşunluk canları var zaten sıkın gitsin, ama etini bizlere yedirmeyin :))
Şaka yapıyorum, dememe gerek var mı?
En sevdiğim hayvan attır benim. Onları koruyalım, sevelim, sayalım, falan.

Çok güzel bir yerde yemek yedik. Ama bir at kadar aç olduğum için yemek yediğim yerin adını hatırlamıyorum.
Bir daha gitsem sanırım bulurum orayı, ama sanırım ben bir daha gitmem, gitsem de kolay kolay aynı yerde yemem, huyum kurusun yeni yerler keşfetme merakım var benim.
Bir de Cunda adasına gidesim var. Ama o ayrı konu gidince yazarım zaten.

Çok güzel bir -yerde diyemiyeceğim çünkü yoldan aldık yolda yedik- dondurma yedik. Harikaydı. O dondurma için tekrar gidilir, o derece güzeldi ama külahı neydi Allah aşkına!!




Havan batsın be dayı :)

32 yorum :

  1. :) Yazıyı miss gibi okudum fotoğraflara baka baka.
    Ama o uçuşa gecmiş dayıyı görünce gitti tüm büyü
    o ne yaaaa
    Maşaaallah dayıyyaa

    YanıtlaSil
  2. Bence adayi en güzeli bisikletle gezmek!! ilk gittigimizde ben de cok acimistim atlara. Kaldirilsin bence de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burgazda keyfini sürmüştüm bisikletin bu sefer piknik istiyorum yaa :D

      Sil
  3. adalar eskiden 90lı yıllara dek temizdi.sonra bokunu çıkardılar her şeyin.rant için atlar da çoğaldı umursamazlık ta.ama oralar hep güzeldir.ve evet ağustos daha güzeldir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cidden çok ama çok fayton vardı. ve inanılmaz kuyruk vardı. hani öleceğimi bilsem gene de girer miyim o kuyruğa bilmiyorum :D

      Sil
  4. ya bak yine geldim bloğuna yine depreşti duygularım,hep benim sevdiğim yerleri gezip gezip bide yayınlıyosun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biliyorum az kaldı gezip tozacaksın sen de ;)

      Sil
  5. en güzeli de adalarda bisiklete binmeeeeek..bi de atlar olmasa daha güvenli olurdu :) bence de atlar kalkmalı :) hem pisler hem bakımsız hem de kokuyorlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yokuş inmek güzelde çıkmak çok zor ya düz gitmeli bisikletle olmaz mı :D

      Sil
  6. Geçmek bilmesede temmuz sana güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok valla hiç güzel değildi nefret ettim kısaca

      Sil
  7. seyhan resimler beni bitirdi.. ramazan olmasa yarın gidesim geldi adaya.. atlar konusunda sana katılıyorum hem hayvana yazık hem bize..en son 10 yıl önce gitmiştim ama kokusu hala burnumda ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) aa 10 yıl sonra bile geçmeyecek mi bu koku inan bazen fotograflardan koku alıyorum :)))
      millet kıtalar arası seyahat etsin ben ise adalar modalar işte naparsın :D

      Sil
  8. Görseller harika
    ellerine sağlı
    bende seninle aynı gözlemleri edindim ada hakkında
    ada iğrenç derece at boku kokuyordu :)

    Bu arada Cunda'ya git mutlaka
    Harika resimler çekeceğine eminim orada

    YanıtlaSil
  9. çok güzel bi post o kadar atı kesip ne yapacaklar telef mi olsun :))
    atları bende severim bi o kadar asil olamadım ya yanarım da ona yanarım :)

    YanıtlaSil
  10. fotoğraflar ne güzel. ada havasını getirdin ayağımıza..

    YanıtlaSil
  11. nefis yer nefis.
    ben de geçen gün yazdım büyükada etkisi diye.
    ne güzel geziyon sen.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önceki gezmeler bunlar neyseki çok var ;)

      Sil
  12. syhn...
    fotoğraflar çok güzel...
    orada olmak istedim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi dondurma yeseydik hiç fena olmazdı ;)

      Sil
  13. aynı dayı, eminim! öğrenciliğimden beri görürüm bu adamı denizde. ömrü uzatmak için büyükadada mı yaşasak yahu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok yok o koku beni öldürür ama burgaz olabilir :D

      Sil
  14. Bence güzel Ayvalık'ımıza gelin. yani cundaya :)) eminim hayran kalacaksınız ama şu anda çok kalabalık burası yaz bitince bence çok daha güzel oluyor tabii kışı seven sizin gibi yazdan nefret eden biri olarak bunu öneriyorum :) yoksa genelde yazın dolup taşıyor burası ve benim fikrim kalabalıkla paylaşmayın bu güzelliği hafif tenhalaştığımızda doya doya tadını çıkarabileceksiniz :)ayrıca burada havalar yaz bitse de çok fazla soğumuyor eylülün sonları falan mis gibi hava olur burada tam ilkbahar havası :))

    Sinem Y.

    YanıtlaSil
  15. Haftaya büyük ithimal biz de gideceğiz ama doğru seçim olduğundan emin değilim doğrusu. Fotoğraf çekeceğim için heyecanlıyım daha çok..
    Blogumda yazabilmeyi umuyorum, güzel olsun, güzel fotoğraf versin büyük ada:-)

    YanıtlaSil
  16. Cunda adası'na ben gittim nihayet, sen de git ama olmuyor böyle:)

    YanıtlaSil

söz sizin...