29 Kasım 2010 Pazartesi

Kahve Bahane

Kahve..
İşte bazı zamanlarda amaç olmaktan çıkıp araç da olabiliyor..
Zeynep'le bir kahve içme bahanesiyle buluşuyoruz ya da buluşmamız şerefine kahve içiyoruz..

Daldan dala atlayarak konuşuyoruz. Söylenecek o kadar şey konuşulacak o kadar konu var ki, bitmiyor hatta yarılanamıyor...

Fotograf makinesiyle çekim yapmaya çalışıyorum, Sanıyorum ki maharet makine de, ben bile güzel fotograf çekebilirim. Ama olmuyor dünyanın en bulanık fotograflarını çekiyorum.
Ama Zeynep sabırla taktik veriyor, yapabilirsin diyor.
Bir kez daha öğretmen yanına hayran kalıyorum...


Mekan Çengelköy Çikolata&Kahve

Zeynep'in seveceğini biliyordum, seviyor..
Ama o çikolata cennetinde o kadar az çikolata yiyor ki ben utanıyorum :)

39 yorum :

  1. Kahve bahane muhabbet şahane olmuş o zaman:)
    ç.köy temalı kaçıncı yorumum oldu bu, bilemiyorum:))

    YanıtlaSil
  2. canım çekti lanet olsun.

    YanıtlaSil
  3. Doğum yapar yapmaz ilk işim benim de kocaman bir bardak kahve içmek olacak:( Afiyet olsun size...

    YanıtlaSil
  4. :) çikolata tadında bir buluşmaydı yani :)

    YanıtlaSil
  5. canımm ben çok güzel bi gün geçirdim seninle ve pek azını anlatabildim içimdekilerin, devamını da getirelim birdahaki sefere uzun olsun ve birdahaki sefere ben daha çok çikolata yiyeyim:)

    YanıtlaSil
  6. oyyy kahve nesffisss görünmekte, zenep'in karelerine hastayım, zeynep & seyhan keşke ben de sizinle olabilseydim.O gün bende elimde kahvem sizi düşündüm:(

    YanıtlaSil
  7. Beni de buraya götürmezsen küseceğim sana :)) Ama gitmeden önce bir şeyler yiyelim aç aç kahve içilmez :))

    YanıtlaSil
  8. çok cici bir mekana benziyor :)

    YanıtlaSil
  9. Kuzum bu yazıları sakın gündüz biz işteyken yazmayın olur mu? Akşam eve gelelim böyle, bizim de canımız isterse bu keyiften biz de yapalım aynısından kendimize... Oh ya, rahatladım yazdım da... Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Ah ben olacaktım ki orada, mekan sahibi dayanamayıp "ya bacım sen ömründe hiç çikolata yemedin mi?" diye sormaktan kendini alamazdı.Emin ol ben de "he yemedim kardeş, oyalama beni de eccük daha götürem" der idim.:)Yorum yazmışsın bana Ferhan Şensoy' u hiç ama hiç sevmiyosun niye Can?

    YanıtlaSil
  11. Kahve memleketinde olsam da şöyle bol kremalı,çikolata soslu,süslü bi kahve istiyorum:)Aynen şu güzel fotodaki gibi;)

    YanıtlaSil
  12. O kadar cikolataya o yagli kahveyi sen ictiysen "tebrikler seyha" dicem:) Cengelkoy hangi yakanin semti:) ?

    YanıtlaSil
  13. Esselamu aleykum..

    Seyhan'ım, çikolataya, Sana ve Zeynep'e ve onun makinasına :) bunların tamamını çok seviyorum, yanınızda olmak isterdim :)
    Umarım birgün bende dahil yeniden yaparız :)

    Sevgiler :*

    YanıtlaSil
  14. Heyyy, biraz dikkat edin canım. Çikolata falan. yasak bana yasak. Diyetteyim ya, azıcık moral hadi:)

    YanıtlaSil
  15. bu sayfayı açtığım ilk günden beri en sık gördüğüm şey sanırım kahve. ne güzel bir zevktir bu böyle. yanında da öyle tatlı biriyle eminim çok keyifli olmuştur :)

    YanıtlaSil
  16. güzel bir kahve sohbeti ve fotoğraf sohbeti olmuş :)))
    evet fotoğraf çekmek kolay gibi görünse de zor iş mirimmmm :)))

    YanıtlaSil
  17. önünde yiyebileceği tonla şey varken, gerçekten ihtiyacı olduğu kadarını tabağına koymayı başaranlara ben de gıpta ediyorum :)

    YanıtlaSil
  18. hım demek sende ordaydın kıskandım:)

    YanıtlaSil
  19. Güzel bir kaçamak yapmışsınız anlaşılan:)İyi olmuş,benim yerime de götürseydiniz kahve ve çikolataları:))

    YanıtlaSil
  20. sen, kahve ve ben :( şimdi gidip yatagın üzerine kapanı ağlıcam

    YanıtlaSil
  21. :Nefis gözüküyorlar,ve ben hergün çengelden geçmeme rağmen niçin hala Çikolata&Kahve'ye gitmediğimi merak ediyorum :D

    YanıtlaSil
  22. Syhnm şu çikolataları ve kahveleri gördükçe içim gitmeye başladı artık:(

    YanıtlaSil
  23. Tedirginruhçikolatacısı, aynen öyle;) yeter artık çengelköyden demenin kibarcası mı yoksa bu :)

    FD, sorry :)

    Tümay Öztürk, hayır içemezsin, yıldızdan biliyorum gaz yapar :)

    Lavanta Bahçesi, hı hı :) tam yerinde bir benzetme oldu :)

    Zeynep, daha çok çikolata yiyeceğininin sözünü verdiysen tamamdır :)) daha uzun daha bol sohbetli bi buluşma sırada ki ;)

    Tarih84, bizde senden bahsettik canım ;) birlikte kahve içeceğimiz zamanlarda olacaktır mutlaka ;)

    J.Potter, seveeceğini düşünsem şimdiye çoktan götürmüştüm seni :) ama benden günah gitti sen istedin unutma :) ve merak etme ben midemi kahveye hazırlamadan kahve içemem :D

    YanıtlaSil
  24. Sümeyye, cidden öyle ;)

    Kiraz çekirdeği, valla ben akşam yazdım ama sanırım sen yine işteyken okudun :/

    Reyhane, niye sevmiyorum ne zmndır sevmiyorum bilmiyorum ama seviyorum işte :/
    bu arada anlaştık kahveler senden çikolatalar benden ;)

    Nergiscem, zaten çeksin diye tüm bunlar :) çeksin ki senle de içebilelim karşılıklı ;)

    SvGLove, elimizin altında çeşitler olsa da bazen uzakta kini istiyoruz di mi :)

    Nihalaslı, yok ben çikolata yiyemedim çünkü içtiğim çikolataydı :) çengelköy anadolu yakasında bu arada :D

    Derkenar, inşallah canım inşallah!!

    Dersaadet, inan ben yemedim sırf sen diyettesin diye :D

    YanıtlaSil
  25. Lupinin annesi, sanırım kahve güzel olmasının yanında birde fotojenik.. sanırım bende biraz bağımlıyım.. ama haklısın şeker insanlarla tatlanınca daha bi güzel ;)

    Mavianne, kesinlikle!!

    Tibet'in Annesi, bende ediyorum ancak onu başaramıyorum :)

    Nohut oda, :))

    Kitap Kurdum, birilerinin yerine bişiler yemekte üstüme yoktur, sonraki gidişimi şimdiden sana ithaf ediyorum :P

    Ceyda Bural, hayır ceyda bunu başaracağız. birlikte bir kahve içeceğiz! vazgecemem :D

    Hayalci, bir kere gidersen daha çok hayıflanırsın bunca zmndır neden gitmediğine ;) git ve kulaklarımı çınlat ;)

    Yıldızım, ama canım ben senin yerine içiyorum unuttun mu :(

    YanıtlaSil
  26. aldığınız keyfi anlayabilirim,özellikle bugün:))
    devamı gelsin,gittikçe kalabalıklaşarak...

    YanıtlaSil
  27. Hic kiskanmadim ki:))

    Kahve cikolata ikilisinin oldugu bir mekanda yatili kalirim ben ya:)
    Iyi etmissiniz sizin keyfinizden bizde yararlandik:))

    Öpüyorum seyhanim.

    YanıtlaSil
  28. Ya aslında bende göründüğü kadar güzel olmayabilir mi acaba diyorum ama :D :D Yani sen yine de dene.

    YanıtlaSil
  29. eminim ilk kez çikolata ve kahve görmüş kadar ourdum

    YanıtlaSil
  30. ahh seyhancım kıskandım valla bu güzel kahve keyfinizi:))
    içimde çengelköy aşkıda olunca durum daha çıkılmaz oluyo benim için:((

    YanıtlaSil
  31. Seyhancığım önce Zeynep'te okudum ve o öğlen yemek sonrası hop oradaydım (İş yerim Çengelköy'de de) kahvemi içtim çikolatalarımı yedim amanın şimdi de sende görüyorum demek ki yarın öğlen kahvemi yine orada içeceğim.

    YanıtlaSil
  32. Mim bahane:)

    Bu tür şeylere alışık değilim tuhafıma gitse de görevimi yerine getireyim seni bloguma davet edeyim:)

    YanıtlaSil
  33. Cep Aynası, hoş oluyor di mi yakından tanışmakta ;)

    Sünter, bütün bunlar bir daha istanbula geldiğinde beni görmeden gitme diye:D

    J.Potteri öyleyse gideriz ama yok begenmedim yok oram acıdı ruhum daraldı demiyeceksin diyemiyceksin :)

    Pasaklı Kraliçe, tıpkı benim her gittiğimde yaşadığım duygu gibi :)

    Meyra, ah biz çengelköy sevdalıları.. sonumuz en olacak böyle :)

    Çeşnici Handan, bak şimdi.. havanı da ne güzel atmışsın yaw usul usul inan kıskandım :)

    Gezginay, bahane tabii ;) teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
  34. Çikolata, kahve, Seyhan, Zeynep muhteşem dörtlüyü oluşturmuşsunuz :) tekrarı da olur inşallah.

    YanıtlaSil
  35. bu kahve sohbetlerine bayılıyorum
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  36. beni konustunuz mu söle.. keske sena da olsa dediniz miiiii =) =P

    YanıtlaSil
  37. Yeşim, :) inşallah..

    Mine, ben de! :)

    Sena, tabii ki!! senayı da alıp gelelim buraya dedik!

    YanıtlaSil
  38. Kahve ve çikolata !
    Kim dayanabilir ki :)
    Sohbetleriniz her daim böyle tatlı olsun inş. :)

    YanıtlaSil

söz sizin...