31 Ağustos 2010 Salı

Bob Hope Humanitarian Award

Emmy yazısı için geç mi kaldım?
Ben dün seyrettiğim için geç kalmış saymıyorum kendimi =)
Hem sadece tek bir konuya değineceğim: George Clooney...

Öncelikle bu ödül törenlerinde Clooney'e takılmalarından bir kez daha anlıyoruz ki cazibesi sadece karşı cinsin üzerinde değil hemcinsleri üzerinde de etkili :)

Bob Hope İnsanlık Ödülüne layık görülen George Clooney, ödülünü E.R. daki rol arkadaşı Julianna Margulies'den aldı.


Biliyorum ben bir gerzekalıyım.
George Clooney ödül almak için sahneye çıktı.
Tüm salon ayakta alkışlamaya başlayınca yattığım yerden doğruldum.
Gözlerim doldu.
Tam bir salağım ama seviyorum bu adamı!
Aldığı ödülden yaptığı konuşmadan ötürü gurur duydum.


Zannetmiyorum ki kalbi çirkin biri bu kadar güzel olsun :))

21 yorum :

  1. mevalm sahibine bağışlasın bacım

    YanıtlaSil
  2. son cümlene tüm yüreğimle katılıyorum:D

    YanıtlaSil
  3. n'olmuş yani ben de kalktım yerimden. herkes bi ağızdan seninki çıktıııııı diyordu:))

    YanıtlaSil
  4. emmy'nin ortalarına doğru modern family ekibiyle yaptıkları skece çok güldüm ben de, hakikaten her cins üzerinde etkili maşallah...

    YanıtlaSil
  5. Kır saçlarla daha hoş ;)) ben izleyemedim henüz .. videosunu bulursam hemen izliycem..

    YanıtlaSil
  6. mümkün değil, aslaa bende inanmıyorum, varmı bukadar güzel bir adam yahu:)

    YanıtlaSil
  7. adamda gercekten karizma var yalniz !!!

    YanıtlaSil
  8. aynen katılıyorum syhn, yürek güzelliği yüze vuruyor,George Clooney de güzelliğini yakışıklılığını yüreğinden alıyor:))

    YanıtlaSil
  9. Kalbi güzeller hissedebiliyo bu duyguları işte ;) Ben de seviyorum,çok seviyorum ;)

    YanıtlaSil
  10. bak yaa nasıl sevmiş adamı :)) ee karşına ona benzeyen birinin çıkmasını diliyorum o zaman canım

    YanıtlaSil
  11. çok tatlısın yani gözlerinin dolmasından bahsediyorum
    evet kalbinin güzelliği accaip yakışıklılık olarak yüzüne de yansımış : )

    YanıtlaSil
  12. Neval, zor durumdayım şuandaaa :)) amin amin :)

    Cep Aynası, değil mi, değil mi ? :)

    Stuven, ya sen benden ne istiyorsun yaa :))

    Sophie'nin Dünyası, eveett çok şekerdiii!!

    Pelince, açılışış videosu ve modern familynin skeci özellikle izle ve hafta sonu tekrarı ntv de olur muhakkakiyetlen :)

    YanıtlaSil
  13. Zeynep, haklısın valla yakından görüp dokunmak lazım, gerçek mi bu diye :)

    Sena, off ya evet!! :)

    İnci Çiçeği, başka türlü bu güzellik açıklanamıyor yani :)

    Ebrulim, ve kalbi güzellere kalbi güzeller yakışır değil mi :P :)))

    Burcu, ay ağzından bal damlıyo :)

    Mine, bazen olur öyle bir eklam izlerm mesela tutamam kendimi.. ama her zmn değl :)

    YanıtlaSil
  14. merak etme bununla ilgili bi post hazırladım yüzün gülecek :)

    YanıtlaSil
  15. :) son cümlene yürekten katılıyorum. Çok haklısın. Bence ne kadar ödül alsa yine de azdır :)

    YanıtlaSil
  16. Ah tatlımm benimm ...Bu aşkın sonu nereye gidiyo çok merak ediyorum :)Rabbim öyle birini bağışlasın ki sana Clooney ın aynısının tıpkısı olsun.Yada öyle bile olmasa gözüne öyle gelsin artık reçelcim :))

    YanıtlaSil
  17. Ahhh ahh yaslaniyor muyuz ne Seyhan! Gecen kulaklarini cinlattik bizimkilerle :)

    YanıtlaSil
  18. :D:D:D Allah seni neetmesin ..Ayağa kalkıp alkışlamadın mı pekii?

    YanıtlaSil

  19. Yeşim, geri kalan ödülleri biz vermişiz zaten değil mi :))

    Taze Kahvem, :)) aşk mı sağlantı mı bende bilmyiorum artık :)) amin diyelim güzel dua :) birde tabii huyuda güzel olsun :))hani kalbinin güzelliği yansımış o yuzden bu kdr güzel biriymiş olsun :)

    Semra, öyleymiş bir dahakine bende geleyim :)bu arada yaşlanıyoruz semracım hakikaten :)

    Şebnem, ananem uyuyordu ama ben zaten o anda o salondaydım ve alkışlıyordum :))
    bir nevi :s

    YanıtlaSil

söz sizin...